Telefonbogs manager 3310
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 06-02-02 23:26

Kender nogen et godt program til at editere telefonbogen i 3310. Jeg har
prøvet flere, men enten kan de kun tage 10 entries, eller også kan de ikke
save. De skal også helst være freeware.
Hilsen Jørgen

Fra : Jesper K.A.

Dato : 07-02-02 01:37

"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> prøvet flere, men enten kan de kun tage 10 entries, eller også kan de ikke

Tag et kig på den her hvis du ikke allerede har gjort det ..
http://www.logomanager.co.uk/

Og kan du lide den og ikke har moralske skrubler over det
så find en fiks til den her ..
http://www.astalavista.box.sk/
( der er en nydelig lille search funktion øverst på siden
mellem de blinkende reklamer og andet rod .. )

Regards

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 07-02-02 08:39

Tak for svaret. Jeg har været der, men dette er en nyere version, så jeg
prøverden også.
Hilsen Jørgen.