FORBANDEDE TYVE PAK !
Fra : Lasse Madsen

Dato : 06-02-02 22:16

Hvis nogen ser nummerpladen:

EL18 317

nogene steder så BANK, SMADRE og INVALIDER idioten !

Jeg er lige blevet stoppet af politiet på vej hjem fra BG Bank i
frederikshavn for at køre uden plader

Uden plader ? ! siger jeg så til betjenten ... jeg fik plader på i forgårs

bla bla bla ....

så er der KRAFTEDME nogen som har nakket mine plader !

Verden er fuld af idioter og janteloven kører for hårdt her i nordjylland

Øv øv ... så får man fandme lyst til at opgive hele mc konseptet

Hilsen en meget "utilpas"
Lasse madsen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 06-02-02 22:58

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> Øv øv ... så får man fandme lyst til at opgive hele mc konseptet

*****************

Koncept...er det ikke oprindelig noget med "PopS*T*A*R*S" ????

Fra : Foo Bar

Dato : 06-02-02 23:49

> så er der KRAFTEDME nogen som har nakket mine plader !

Med risiko for at det er lidt for optimistisk en stemning at anslå efter du
på groveste vis er blevet bestjålet - så forsøg at se på den lyse side...
Det er vel bedre at nogen har stjålet nummerpladen - end at komme ud og
finde nummerpladen - men uden den motorcykel den var skruet på?!

Claus.

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 07-02-02 10:03

Foo Bar <noone@nowhere.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c61b2c0$0$22386$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> Det er vel bedre at nogen har stjålet nummerpladen - end at komme ud og
> finde nummerpladen - men uden den motorcykel den var skruet på?!

Hejsa! Jeg crashede lige med en harddisk igår, så jeg har ikke din
mail-adresse mere. Kan du ikke lige smide en linje?
BTW. Tak for velcro'en! Det er så sandt noget voldsomt stads, så det skal
nok kunne bruges til formålet. Jeg skal nok lige sende nogle billeder når
jeg får det bygget.

Mvh.
Casper

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-02-02 16:15

> [...]
> Det er vel bedre at nogen har stjålet nummerpladen - end at komme ud og
> finde nummerpladen - men uden den motorcykel den var skruet på?!

PRÆCIS - selvom det er surt, så er det sgu en mindre ting...

Fra : Bo Thomsen

Dato : 06-02-02 23:51

> Hvis nogen ser nummerpladen:
> EL18 317
nu skal du nok bare vente til at politiet anholder dig fordi "din" kværn
er blevet brugt til et bankrøveri. uden at du har meldt din mc stjålet.

bo thomsen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 07-02-02 00:01

> nu skal du nok bare vente til at politiet anholder dig fordi "din" kværn
> er blevet brugt til et bankrøveri. uden at du har meldt din mc stjålet.

Hehe du siger noget :)

Men de kan selvfølgelig også været "faldet" af ...

>Koncept...er det ikke oprindelig noget med "PopS*T*A*R*S" ????

Uha - fri mig fra det onde
Nej jeg har bare været udsat for en masse _dyre_ reparationer, syn,
registrering, plader, outfit m.v. og så er 700kr oveni hatten til nye plader
(nye plader som jeg købte og betalte i forgårs) altså lige nok til at vælte
hele mit budget for denne måned

Så tilsidst bliver man lidt træt af det hele når man ser pengene fosse ud af
kontoen til ingen nytte

Så væk med den sure mc og frem med buskortet indtil næste måned :-/

Lasse

Fra : james

Dato : 07-02-02 12:15

Du har ikke (undskyld) kørt ruten et par gange på cykel og kigget meget nøje
efter om de (måske) bare er (ahem) falden af?????? Jeg var ved at miste en
plade, da min bror kørte op ved siden af mig og vinket mig ind til siden. Den
hang på én skrue....og jeg havde også "lige fået den på." Men et eller andet
var gået lidt for hurtigt........

....bare en idé.

-james

Fra : Bo Thomsen

Dato : 07-02-02 18:47

> Så tilsidst bliver man lidt træt af det hele når man ser pengene fosse ud
af
> kontoen til ingen nytte
se det kender jeg alt til ca. 3-6 gange om året sætter jeg min vfr til salg
for blot at fortryde når solen skinder og det er varmt og vindstille.
bo thomsen

Fra : Christian Raaby

Dato : 07-02-02 00:58

> Jeg er lige blevet stoppet af politiet på vej hjem fra BG Bank i
> frederikshavn for at køre uden plader
>
> Uden plader ? ! siger jeg så til betjenten ... jeg fik plader på i forgårs

Jeg går ud fra at det er MC det drejer sig om? Kan den være "raslet" af?
Måske som følge af en for hurtig montering, i ren iver for at komme ud på
mc'en i det tidlige forår

Christian
Med TL1000S der v-vviiiibreererr lidt, så jeg lige spænder møtrikkerne til
pladen en ekstra gang!

Fra : Søren Lindholt

Dato : 07-02-02 10:36

Christian Raaby <craaby@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<3c61c369$0$226$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
Kan den være "raslet" af?
> Måske som følge af en for hurtig montering, i ren iver for at komme ud på
> mc'en i det tidlige forår

Ja, jeg tænkte netop på det samme. Det er meget brugt i offroadkredse at
tabe stadset, uanset det er sat fast med 4 bolte, en bagplade der er
popnittet med 20 nitter osv osv. Det rasler mere end man lige tror...
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Jakob Barfod

Dato : 07-02-02 11:53

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen ser nummerpladen:
>
> EL18 317

En tanke: Når det kun er et par dage side, du fik plader på, kan det så ikke
tænkes, at du ikke har strammet et par møtrikker ordentligt?

--
Jakob

Fra : Lasse Madsen

Dato : 07-02-02 18:57

>Du har ikke (undskyld) kørt ruten et par gange på cykel og kigget meget
nøje
>efter om de (måske) bare er (ahem) falden af??????

Tjoe nu kan jeg jo ikke køre ud og lede efter den da det ville resultere i
en bøde

Dessuden har jeg været nede og meldt den bortkommet i dag så jeg trækker
mc'eren ned i kælderen og må så vudere om den skal have lov til at køre igen
i næste måned.

m.v.h.
L. madsen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-02-02 19:55

Lasse Madsen wrote:

> nøje
>
> Tjoe nu kan jeg jo ikke køre ud og lede efter den da det ville resultere i
> en bøde

Bemærk han skriver "på cykel". Håber ikke du var på motorvej.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Lasse Madsen

Dato : 08-02-02 21:06

> Bemærk han skriver "på cykel". Håber ikke du var på motorvej.

Det var jeg ... mellem frederikshavn og aalborg (65km)

lasse

Fra : james

Dato : 07-02-02 23:09

> Tjoe nu kan jeg jo ikke køre ud og lede efter den da det ville resultere i
> en bøde

cykel....cykel.....du ved, sådan én som du havde før du fik
motorcykel........cykel....to pedaler, osv. Meningen var at, MC kører for
hurtigt til en god eftersøgning. Ellers er der også gå-ben, hvis afstanden ikke
er så stor. Finder man den, kan du bare melde politiet om at din eftersøgningen
har båret frugt. Alternativet er jo at du IKKE får trille i en måned.......find
et par knægte og gi' dem en finder-løn, hvis de kan finde det, hvis du ikke
selv kan få fri til at tage turen i dagslys......

Fra : Leif Poulsen

Dato : 08-02-02 21:33

> EL18 317
>
> nogene steder så BANK, SMADRE og INVALIDER idioten !

Jeg føler med dig !

Nu håber jeg bare ikke at du finder din nr. plade i morgen og selv bliver
gennembanket af 50 ophidsede DFM'ere i week-enden )

Leif

Fra : Søren Lindholt

Dato : 08-02-02 08:59

Leif Poulsen <lp@FJERNknus.dk> wrote in article
<owB88.2488$5L3.140847@news010.worldonline.dk>...
> Jeg føler med dig !
>
> Nu håber jeg bare ikke at du finder din nr. plade i morgen og selv bliver
> gennembanket af 50 ophidsede DFM'ere i week-enden )

GRILL!!

Fra : S B

Dato : 08-02-02 19:13

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in

> [...]
> nordjylland
>
> Øv øv ... så får man fandme lyst til at opgive hele mc konseptet

Mener da det er en fordel du var på MC, havde du været i bil, skulle du
betale for to nummerplader i stedet for, hvis de havde nakket dem fra den

Søren