Zeiss kontra Swarovski
Fra : John Nielsen

Dato : 06-02-02 22:14

En jagtkammerat kender en "Afrikajæger" der har skiftet til en swarovski
kikkertsigte, da han ikke var tilfreds med sin Zeiss's holdbarhed til
strabadserne down under..???? Er der nogen her der har gjort samme
erfaring eller er det igen en storm i et glas vand. Undertegnede købte
sidste år en ny Zeiss V 2,5-10x50, det er bare en drøm at skyde med,
ja.. jeg ved godt der er riflen som skyder.

Med venlig hilsen
John

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 09-02-02 16:48

Jeg har været i Afrika 2 gange og hvad min kikkert er blevet udsat for er
ikke småting. Det er en Swarovski. Da jeg skulle købe den fik jeg den besked
at trådkorset på Zeiss kikkerter er ophængt i metal, som kan blive glødet ud
i den varme afrikanske sol, og så rasle løs. Swarovskis trådkors er ophængt
i glas.
Om det har noget på sig ved jeg ikke, men min Swarovski fungerer
upåklageligt.
Hilsen
Bo Rodam

<89cb29bd518e10fae8efb047454c54f1.63678@mygate.mailgate.org>...

Fra : M Sørensen

Dato : 11-02-02 08:54

For at udgløde et stykke metal/jern skal det varmes op så det bliver rødt
og det kan den afrikanske sol næppe gøre

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : John Nielsen