Hvad kræves der nu ?
Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 17:16

Godda alle,

Jeg er i den situation at jeg skal have installeret Office 200 pro på et
helt nyt styresystem men min office er en opgradering og jeg kan ikke føst
installerer den gamle office fordi CD´eren er knækket.

Så mit spørgsmål er om det kan lade sig gøre at installerer denne
opgradering uden af have min forrige office installeret ?.
Eller i givet fald hvilken filer leder office opgraderingen efter ?.

Jo det er originale programmer med licens nummer.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Jan Skov

Dato : 06-02-02 19:34

[klip]
> [...]
> opgradering uden af have min forrige office installeret ?.
> Eller i givet fald hvilken filer leder office opgraderingen efter ?.

Hej Finn

På mit tidl. arbejde skulle (MS) Office 97 også af og til tjekke om der var
andre programmer installeret. Skulle den bruge stien til et andet program,
kunne vi pege ned på mappen med Word perfect 5.1 filerne (wp51.exe), og så
installerede den Office...

Om det hjælper dig ved jeg ikke, men et forsøg værd

Mvh
Jan
www.jsc.dk/vejle

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 21:32

"Jan Skov" <janskov@christensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne vi pege ned på mappen med Word perfect 5.1 filerne (wp51.exe), og så

Hej Jan,

Det kunne jeg jo prøve. Jeg har WP 8,0 så måske kan dette bruges ?

Ellers må jeg se om jeg kan file lidt Office filer ud af en gammel backup
jeg har liggende på CD men det er oprindelig Win ME og nu har jeg Win 2000.

Måske kan naboens fulde version af Office 2000 bruges hvis min opgradering
spørger om Office filer ?. Så kunne jeg jo henvise til CD-Rom drevet ??

Ved ikke om det virker men jeg mindes svagt at fidusen virkede i de gode
gamle Win 3.11 dage med disketter

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : pre

Dato : 06-02-02 19:33

Det vil være et værre fikumdikkel at ordne den sag - endda med risiko for at
installationen på et senere tidspunkt skal bruge CD´en for at ordne et eller
andet.

Det kan faktisk lade sig gøre at bytte en ødelagt CD, mod et gebyr, svjh.
kr.135.-. Jeg har haft en drabelig diskussion med den danske MS direktør
men han er ubøjelig - i øvrigt varer det xx uger.
pre
http://home.image.dk/~slavic

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 21:56

"pre" <send@ingen.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> installationen på et senere tidspunkt skal bruge CD´en for at ordne et

Jo men jeg har jo opgraderingen ?.
Der ligger hele molovitten jo på.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : pre

Dato : 06-02-02 23:32

Prøv, men hold dig gode venner med naboen. Det er lidt lusket at man ikke
kan få alle tingene installeret fra starten. Selv har jeg et kæmpeprogram
overført til HD´en, og det virker.