Vejrhane
Fra : Mejdahl

Dato : 06-02-02 16:33

Hej!

Er der nogen her der ved hvor man får fat i en vejhane.

Hej Jens

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 16:48

"Mejdahl" <mejdahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der nogen her der ved hvor man får fat i en vejhane.

En vejhane ? .. næh men jeg har en blå wyandotte hane som du kan få

Spøg til side. Prøv at kigge i Lundhedens Internet butik

http://www.lund-hede.dk/~lund-hede/acatalog/Internet_butik_Vejret_195.html

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Mejdahl

Dato : 06-02-02 17:06

Hej Finn!
Jeg ved ikke hvem du er, men du er hurtig til at finde det rigtige. TAK.
Jens

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 17:17

"Mejdahl" <mejdahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Finn!
> Jeg ved ikke hvem du er, men du er hurtig til at finde det rigtige. TAK.
> Jens

Hej Jens,

Jeg har en pokkers masse bookmarks og så er jeg venner med google

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Mejdahl

Dato : 06-02-02 17:59

> [...]
>
> Hej Jens,
>
> Jeg har en pokkers masse bookmarks og så er jeg venner med google

Ja det må være bookmarks der hjælper dig, jeg har været inde på google og ja
du har ret, der var den. Jeg har været på mange andre søgemaskiner og når
man finder kun en enkelt der sælger dem ( forretningen er lukket ind til
vidre), så nu må jeg til at bruge google.
Hilsen Jens.
PS. Jeg ved godt det ikke hører hjemme her, men syntes du ikke debatten i
"dk.fritid.dyr.hund" er lidt strid. HA

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 18:13

> [...]

> man finder kun en enkelt der sælger dem ( forretningen er lukket ind til
> vidre), så nu må jeg til at bruge google.

Du skal blot sætte det du søger efter i gåseøjne " " og vælge at søge på
danske sider

> Hilsen Jens.
> PS. Jeg ved godt det ikke hører hjemme her, men syntes du ikke debatten i
> "dk.fritid.dyr.hund" er lidt strid. HA

Neeeej, syntes du det ???

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-02-02 21:57

> Neeeej, syntes du det ???

Nix, ikke "lidt".

Maria

Fra : edob

Dato : 06-02-02 17:08

Har for nylig købt en i Bauhause. v.h.

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 06-02-02 21:13

Er der ikke nogle som ligge inde med tegning over de forskellige dele så
man kan lave en selv.
Med venlig hilsen
Niels Peter Nielsen

Mejdahl skriver:

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-02-02 21:41

"Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogle som ligge inde med tegning over de forskellige dele så
> man kan lave en selv.

Jeg kender en som har en schæferhund som vejrhane
Han havde printet en skabelon ud fra et clip-art og havde så skåret det ud
af et stykke stålplade og derefter svejset et 10 mm massiv stålrør på.

--
Venligst
Finn Jensen