Forhøjet blodtryk
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 06-02-02 15:36

Hæi folkens
Nu ligger det sådan at jeg har en kæreste der er gravid i 19. uge og har
rimeligt højt blodtryk.
Det er lige før de skal gøre noget ved det med alle deres medikamenter, men
der må da være en naturmedicin der kan klare den sag.
Er der nogen der har et godt forslag til det måske ??
Hvad med homøopati, må det bruges til gravide eller er det bedst at vente
til man har født ??

hamselv herfra

--
"Længe leve videnskaben,
der forsker så det er en fryd,

Fra : roffe

Dato : 06-02-02 16:06

Glem ikke at det finnes mange naturmedisiner som kan skade fostere!

mvh
RBJ

Fra : bener

Dato : 20-02-02 06:15

hej Tonny

du kunne evt. prøve at kigge på kumbucha, det har jeg selv overordentligt
gode personlige erfaringer med og specielt hvad angår forhøjet blodtryk
du kan prøve at søge på nettet angående kombuhca der er masser af
refferencer.

mange hilsner Bent

Fra : find clausen

Dato : 20-02-02 08:42