Når mor Går på arbejde
Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 06-02-02 14:07

jeg kender tog kvinder der dyrker verdens ældste erhverv - kender dem
godt gør jeg ikke men derres børn lidt -
de er prostituerede.

for en tid siden var den ene over til Datterens 18 års fødselsdag og
ville finasere rejsen med - lidt escort service - hvad hun da også
gjorde - detvar denne kvinde yderst magt påligene at få sin 18 års
datters wellsignelse af dette projekt ... det lod sig ikke rigtigt
realisere ...men hun kunne godt leve med´: det er en løgn, hvis hun
'bare' undlader at forælle det !

Den ældre kvinde forklarede sin sag med at : der havde været løgn nok
i famillen til at den skulle bebyredes med flere.... hvad jeg
idialistisk talt nok kunne se et vist samenhæng i - men jeg finder nu
ikke at det er rigemeligt at børn & teenager skal tage stilling til et
sådan spørgsmål - kald mig en svag mand , jeg er bare fra Jylland -
men som en god ven sagde til mig for nyeligt under et vesit : et sted
i tiden hvor bøsser er noget man skyder med eller på !

ikke at det har meget med sagen at gøre ud over en explicit
beskirvelse af egen karekteristika !

Mv
Bo

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-02 17:51

Dit valg af ord ? - Jeg kan ikke forstå budskabet !.

Harkonnen

Fra : Sophie Lee

Dato : 06-02-02 18:38

Harkonnen <chaos> wrote in message
> Dit valg af ord ? - Jeg kan ikke forstå budskabet !.

Må tilstå at jeg heller ikke lige forstår indlægget...

> Harkonnen

Dune fan?

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 06-02-02 20:25

On Wed, 6 Feb 2002 18:37:54 +0100, "Sophie Lee"
<sole00ab@student.cbs.dk> wrote:

>Harkonnen <chaos> wrote in message
>
>Må tilstå at jeg heller ikke lige forstår indlægget...

ok så er der et svar til jer begge - den ene er en forklaring den
anden er en opfroding - dette er forklaringen !

mit indlæg handled såre enkelt om de tanker & den indflydelse det har
på børn af prostituerde når disse skal forholde sig til derres moders
erhverv - da jeg som det fremgik af indlæget - jeg kente til sådane 2
forhold - i dette inlæg gør jeg mig nogen oveevejelser om
rigmeligheden af at børn skal tage tsiling til det - samt min egen
begrænsning til at forholde mig etisk til den skiserede situasion -
nemligt at jeg er ne jysk bonde røw
MvH
Bo

Fra : Ghita

Dato : 06-02-02 21:14

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah@c.dk> skrev i en
> [...]
> rigmeligheden af at børn skal tage tsiling til det - samt min egen
> begrænsning til at forholde mig etisk til den skiserede situasion -

Jeg synes ikke det er rimeligt at børn skal have den viden.
Jeg bryder mig normalt ikke om løgne, men børn er oftest
loyale mod forældrene.
Det jeg mener er at børn nemt kan stå i et dilemma når
kammeraterne spørger til forældrenes erhverv. Jeg tror ikke
jeg ville have lyst til fortælle det til mine kammerater som
barn, hvis min mor var prostitueret.
Nu taler vi jo om større børn, hvor mødrene måske ikke
så let kan skjule det og gerne vil have den unges accept.
Jeg synes det er urimeligt at sætte unge i 18 års alderen
i den situation da de ofte ikke har fundet eget ståsted.
Ja Jeg har svært ved at forklare det; Det er vel noget med
at jeg ikke fordømmer prostituerede, og mener at de skal
have et godt liv uden overfald, alfonser mm.
MEN samtidig at det ikke er det rigtige signal at sende til
unge mennesker, at der jo også er den "mulighed" hvis de
vil tjene egne penge.
Og det er nok det jeg mener med loyaliteten.
For hvis mor kan.........
Ja Jeg ved ikke. Det her blev vist lidt rodet.
Ghita

Fra : EH

Dato : 09-02-02 06:08

"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> wrote in message news:<ULd88.501$5L3.78699@news010.worldonline.dk>...
> Harkonnen <chaos> wrote in message
>
> Må tilstå at jeg heller ikke lige forstår indlægget...

> Dune fan?

Er du? :)

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 06-02-02 20:25

On Wed, 6 Feb 2002 17:50:35 +0100, "Harkonnen" <chaos> wrote:

>Dit valg af ord ? - Jeg kan ikke forstå budskabet !.

nahh men så hop vider til noget der danner mening for dig -
og skær dte væk som du ikke svare på

MvH
Chokmah

opfølgene diskusion svar havner i etc :
fut :dk.admin.netikette

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 06-02-02 20:23

Hej Harkonnen

Velkommen til gruppen, jeg har ikke bemærket dig før (ok, jeg er 5025
indlæg bagefter, det er måske derfor?).

"Harkonnen" skrev

> Dit valg af ord ? - Jeg kan ikke forstå budskabet !.

Budskabet er ret simpelt, Bo er egentlig forarget (eller måske bare
lidt gnaven, det er ikke altid til at afgøre ud fra hvad han skriver)
over at en prostitueret mor pålægger sit barn en byrde, ved at moderen
prostituerer sig selv (moderen beder jo, stort set, om tilladelse til
at prostituere sig selv) for at kunne betale for at besøge datteren på
hendes fødselsdag.

Bo er dansk mester, i at gøre korte indlæg lange, med hans floromvund-
ne sprog.

For at vende tilbage til Bos emne: Jeg synes at moderen er dobbeltled,
ved at hun for det første spørger datteren og for det andet at hun
nærmest gør datteren medansvarlig i hendes prostitution (datteren kan
have svært ved at tænke andet, end at moderen ikke ville gøre det med-
mindre moderen skulle besøge hende. Ergo moderen prostituerer sig for
datterens skyld og datteren føler sig dermed skyldig).

Bo, spark moderen i bagdelen fra mig, næste gang du ser hende.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 06-02-02 20:12

Hej Bo

"Chokmah Rabias The d@g" skrev

> som en god ven sagde til mig for nyeligt under et vesit : et sted
> i tiden hvor bøsser er noget man skyder med eller på !

Holdaop, er Mic stadigvæk levende?

FUT til sniksnak.

Med venlig hilsen

Peder