Afstemning?
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-02-02 12:44

Er der nogen, der sætter en afstemning op til dk.kultur.musik-prisen?

Jeg har ikke rigtig tid til at lave noget, hvis der er noget, der skal
laves, men vi kan jo godt holde afstemning nu, hvis nogen enten sætter
en hjemmeside op eller evt. melder sig frivilligt til at tælle stemmer
pr. e-mail.

Kommentarer til nomineringerne: Karens "Vis mig du min mand" er fra 2000.
Jeg synes, vi beholder country og dansktop sammen for overblikkets skyld.
Og jeg synes, der skal gælde de regler, som Nikolaj Borg foreslog for
minimum-stemmer, så en kategori ikke afgøres ud fra f.eks. 3 stemmer.

Peter

Fra : Kong Finland

Dato : 06-02-02 16:48

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3a85a6d8.0202060343.145c77b2@posting.google.com...
> [...]
> Og jeg synes, der skal gælde de regler, som Nikolaj Borg foreslog for
> minimum-stemmer, så en kategori ikke afgøres ud fra f.eks. 3 stemmer.

men hvad stemmer vi om?

Kong Finland

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-02-02 18:22

Musik, måske? ; )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Kong Finland

Dato : 06-02-02 19:40

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-02-02 20:46

"Kong Finland" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> wrote in message
> [...]

Vi er nu færdige med at nominere til dk.kultur.musik-prisen (en stærk
konkurrent til DMA 2002). Hvis du gør dig den ulejlighed at hente nogle
flere indlæg fra gruppen kan du få et bedre overblik. Desværre er det nu for
sent at nominere.....

Og så må du lige oppe dig med din citeringsteknik....Det er fint at svare
nederst i indlægget, men lav lidt afstand til det du citerer, og drop
'større end'-tegnet og indrykninger i dit svar. Det bliver herresvært at
læse, men jeg har på fornemmeren at du ikke er helt ny på banen, eller ????

Torben

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-02-02 20:49

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen, der sætter en afstemning op til dk.kultur.musik-prisen?

Skal jeg høre om Jakob 'Zoidberg' fra dk.kultur.film stadig er interesseret.

> [...]
> laves, men vi kan jo godt holde afstemning nu, hvis nogen enten sætter
> en hjemmeside op eller evt. melder sig frivilligt til at tælle stemmer

Ellers kan jeg da godt banke en mailadresse op og tælle stemmer, hvis det
skulle være. Jeg skal lige have sendt kæresten i seng, så prøver jeg at lave
en opsummering......

> [...]
> Og jeg synes, der skal gælde de regler, som Nikolaj Borg foreslog for
> minimum-stemmer, så en kategori ikke afgøres ud fra f.eks. 3 stemmer.

Hørt. Og så er jeg bare _SÅ_ træt af Karen og Shirley og Den Kvalme Pose, så
lad os endelig slippe.

Torben