Andet multimedie
Kort over Skandinavien søges
Fra : Stig Holmberg

Dato : 06-02-02 12:26

Hej NG

Søger et kort over Skandinavien/Norden, det skal være enkelt og skarpt i
f.eks. gif-format med få farver (ca. 800 x 600 pixels), eller endnu bedre i
vektor-grafik så man selv kan skalere og farvelægge. Jeg har selvfølgelig
søgt på google, men det er mest grumsede jpg-billeder i lav opløsning, eller
noget med en masse stednavne og anden irrelevant information på.

Mvh. Stig

Fra : DtPeter

Dato : 06-02-02 15:34

Jeg kan hjælpe med et vektoriseret Europakort. Ligger i lag og kan nemt
redigeres.
Format: Illustrator EPS.
(Har naturligvis Skandinavien med ...)

Peter

Fra : Thomas

Dato : 06-02-02 17:35

"DtPeter" <Peter@larsengrafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan hjælpe med et vektoriseret Europakort. Ligger i lag og kan nemt
> redigeres.
> Format: Illustrator EPS.
> (Har naturligvis Skandinavien med ...)

Kan du ikke poste det i dk.binaer?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Stig Holmberg

Dato : 07-02-02 01:58

Tak for jeres hjælp!! Jeg har lige modtaget det samme kort i mailen fra
andre venlige mennesker i denne NG.

Mvh. Stig