Autofuldførelse af mailadresser i Outlook ~
Fra : Mikkel Bjerre

Dato : 06-02-02 10:41

Hej alle.

I Outlook XP(bl.a.) er der en funktion der gør at mailadresser man har
sendt til en gang tidligere automatisk "kommer frem" i adressefeltet når
man har tastet de 3 første bogstaver. Hvordan får jeg den funktion i
Outlook 2000 - kan det overhovedet lad sig gøre?!?

Mvh og tak for hjælpen.

Mikkel Bjerre

Fra : pre

Dato : 06-02-02 17:37

Funktionen er ny for Outlook XP, hentet fra Internet Explorer, i 2000 dukker
det også frem, men efter lidt flere bogstaver - eller hvis der er et
kaldenavn for personen.
pre
http://home.image.dk/~slavic