E-Mail
webnoob 5265
Autofuldførelse af mailadresser i Outlook ~
Fra : Mikkel Bjerre

Dato : 06-02-02 10:40

Hej alle.

I Outlook XP(bl.a.) er der en funktion der gør at mailadresser man har
sendt til en gang tidligere automatisk "kommer frem" i adressefeltet når
man har tastet de 3 første bogstaver. Hvordan får jeg den funktion i
Outlook 2000 - kan det overhovedet lad sig gøre?!?

Mvh og tak for hjælpen.

Mikkel Bjerre

Fra : Jan

Dato : 06-02-02 14:45

det kan kun lade sig gøre hvis du har mail adressen i dit adressekartotek.
Du kan så skrive en del af adressen eller navnet trykke på TAB, og Outlook vil så kontrollere navnet.
Dette kræver selvfølgelig at du har afmærket i Funktioner-Indstillinger-Email indstillinger-Avancerede email indstillinger-
automatisk kontrol af navne.

vh
Jan