Jeg har 3 tusser
Fra : Neanderthalz

Dato : 06-02-02 10:16

Jeg har 3 tusser at gøre godt med, hvad skal jeg

vælge nyt grafikkort eller CPU. Eller noget helt

andet ?.

Operating System: Microsoft Windows XP

Processor: AMD Athlon(tm) @ 1.27GHz 266 FSB

Internal Clock: 1.27GHz

Internal Clock Maximum: 1.27GHz

External Clock: 100MHz

Graphics Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Total Physical Memory: 768MB

Motherboard Manufacturer: Gigabyte Technology Co. Ltd.

Motherboard Model: 7ZMMH.

MVH.

NE.

PS. Xer med edb.hardware.bunkort

Fra : Occisor

Dato : 06-02-02 10:28

Jeg ville nok købe et nyt bundkort (et fra ASUS:), så ville jeg enten
bruge resten af pengene til en hurtigere AMD CPU....
det der bliver tilbage behøves du jo ikke bruge..

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-02-02 10:47

Neanderthalz wrote:

> [...]
>
> Graphics Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
>
> Total Physical Memory: 768MB
>
> Motherboard Manufacturer: Gigabyte Technology Co. Ltd.

<snip>

Nyt grafikkort, derefter ny CPU - bliver der penge tilovers kan
de bruges på støjdæmpning

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Mistral

Dato : 06-02-02 13:38

hvis du bruger pc,en til spil skal det klart være et nyt grafikkort. evt.
det nye geforce 4 ti 4600. det vil du kunne mærke pengene bedst :). du kunne
også vælge en blanding af begge dele, hvis dit bundkort kan klare en
hurtigere cpu. så vil du også mærke hastigheden andre steder bare i
spillende.
man kan også vende den om og sige. med den pc du har nu, skal du kunne køre
alle spil flydende. alt over 30-35 fps. er PRAL, så hvorfor skifte :).

hvis jeg var dig ville jeg nok vente til jeg havde nogle flere penge. og så
når priserne var kommet lidt ned på geforce4, så købe sådan et. sammen med
et nyt bundkort og CPU.

Fra : Neanderthalz

Dato : 06-02-02 16:46

Øv, har lige "banket" et Radeon DVI / TV-OUT Retail i PCen.
Men er det ikke ok at den køre 275/275 Mhz !!
skal jeg så købe en bedre CPU ??.

Xer med dk.hardware.bundkort

Fra : mistral

Dato : 06-02-02 20:09

spar hellere dine penge op og vent et halvt år til din cpu er ved at være
forældet. og skift bundkort og cpu ud til den tid.

Fra : Martin K

Dato : 08-02-02 10:21

Der er da ingen grund til at skifte noget som helst inden for de næste 2 år,
ifølge min opgraderingsfilosofi, men smag og behag er jo heldigvis
forskellig!

--
Martin K
AMD K6-2 400 MHz * 384 Mb Ram * 10,1 Gb IBM Disk * GeForce 2 TI 64 Mb DDR *

Fra : mistral

Dato : 06-02-02 20:09