Anbefaling af god litteratur om HTML
Fra : Jarl og Maria

Dato : 06-02-02 07:49

Hej

Efter at have lavet hjemmesider et stykke tid med frontpage så kunne jeg
godt tænke mig at lære lidt (meget) mere om,
hvad der foregår "bag facaden". Jeg mangler med andre ord en god
introduktion til HTML. Jeg ved er findes en mængde,
men hvor er det godt at starte, hvis man gerne vil igang med at bruge eks.
Stones Webwriter istedet?

På forhånd tak

mvh.

Jarl Østergaard

Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 06-02-02 08:33

> [...]
> introduktion til HTML. Jeg ved er findes en mængde,
> men hvor er det godt at starte, hvis man gerne vil igang med at bruge

Hej.
Jeg kan varmt anbefale HTML.dk's tutorials og der ud over også IDG's hæfter
(kan fåes hos en hver boghandler... og så er de billige) både om Stones
Webwriter og om HTML. Jeg har et godt lille kursus i S.W. som word
dokument. Send mig jeres e-mail adresse og jeg sender det til jer.
Om S.W. kan jeg kun sige: Knald godt program!! Hvad man ikke kan af HTML i
forevejen, det lærer man ved at bruge programmet.

Lisbeth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 06-02-02 09:39

"Lisbeth Schillig" skrev bla..
.. Send mig jeres e-mail adresse og jeg sender det til jer.

Skal du så sende det 4 gange til dem ?

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 06-02-02 10:12

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Skal du så sende det 4 gange til dem ?

Morsomt

Jeg vil bare lige sige at Lisbeth er uden skyld i at indlaegget
blev sendt 4 gange - det er vores - html.dk's - fejl.

De bedste hilsener
Jonas

Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 06-02-02 10:52

> Jeg vil bare lige sige at Lisbeth er uden skyld i at indlaegget
> blev sendt 4 gange - det er vores - html.dk's - fejl.

Tak Jonas fordi du rensede mit gode ry.
;0)

Fra : jopa

Dato : 06-02-02 11:51

"Jonas Astrup - html.dk" skrev bla..
> Jeg vil bare lige sige at Lisbeth er uden skyld i at indlaegget
> blev sendt 4 gange - det er vores - html.dk's - fejl.

Så pyt da. Kunne bare ikke dy mig

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 06-02-02 18:18

Lisbeth Schillig <lisbeth_66@get2net.dk> wrote:
> Om S.W. kan jeg kun sige: Knald godt program!! Hvad man ikke kan af HTML i
> forevejen, det lærer man ved at bruge programmet.

Jeg kan ligeledes varmt anbefale programmet!

Fsva. litteratur - check evt.:
'Hjemmesidebogen' af Jesper Ek (oversat fra svensk) - Udgivet på IDG.dk,
ISBN 87-7843-457-2

--
med venlig hilsen
Hans