På nettet via mobilen?
Fra : A. Hojgaard

Dato : 05-02-02 23:57

Hvilket (billigt) abonnement kræves der for at jeg kan tjekke min mail ol.
på min bærbare via min mobil (nokia 6210)
vh
anders

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 06-02-02 01:37

Hej,

Det kræver ikke noget af dit mobil abonnement - alle abonnementer kan du
tjekke mail med . Blot skal du være sikker på at have en internet konto som
tillader opkald fra mobiltelefoner - så derfor skal du fx ikke bruge (som
regel) de der "gratis" abonnementer med fx forvalg, men et "reelt" internet
abonnement som ikke er låst til opkald fra et bestem (fastnet)nummer.

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 06-02-02 01:42

......ved at læse længere nede i denne NG fandt jeg ud af, at du godt kan
bruge get2nets gratis abonnemet ved blot at undlade at taste 1001 foran
opkaldsnummeret.

mvh

Kamran

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-02-02 07:44

Taletidskort kan dog ikke anvendes. Blot en præcisering.

/Kasper

Fra : Eliasen

Dato : 06-02-02 07:56

"Kasper Carøe Olsen" <kcoNOSPAM@vu.dk> wrote in message
> Taletidskort kan dog ikke anvendes. Blot en præcisering.

Det er så til gengæld ikke helt korrekt. Det fungerer fint for mig at hente
mails på både Palm og en bærbar via get2net's internetabonnement. Tidligere
har jeg gjort det samme med et TDC-internetabonnement - _altid_ på
taletidskort fra Orange.
--
/ Eliasen - Ta' til genmaile på eliasen_remove@mail1.stofanet.dk

Fra : Fischer

Dato : 06-02-02 08:01

> Taletidskort kan dog ikke anvendes. Blot en præcisering.

En lidt forældet præcisering.

I dag er de fleste taletidskort åbne for data (pga. Wap) og kan derfor også
benyttes til anden datatrafik.

*Fischer

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-02-02 08:17

> En lidt forældet præcisering.

haha :) - ok, jeg giver mig. Jeg har blot netop oplevet problemet med et
Telia-kort, og fik i den forbindelse at vide, at det gjaldt samtlige
taletidskort. Men det var jo tydeligvis ikke korrekt - så tak for
præciseringen :)

/Kasper

Fra : wheeeeeeee

Dato : 06-02-02 16:22

snip
> Hvilket (billigt) abonnement kræves der for at jeg kan tjekke min mail ol.
> på min bærbare via min mobil (nokia 6210)

Direkte på mobilens display, eller via en bærbar computer?

Fra : Eliasen

Dato : 06-02-02 18:29

> Direkte på mobilens display, eller via en bærbar computer?

Hmmmm! Jeg får sætningsopbygningen: "...på min bærbare via min mobil..." til
at blive til: "...på min bærbare via min mobil..."
--
/ Eliasen - Ta' til genmaile på eliasen_remove@mail1.stofanet.dk