Hørte dette fede nummer til en fest
Fra : Jens Mariager

Dato : 05-02-02 22:54

Ved i om det findes I andre versioner og hvor man kan få fat i sådan en
ældre sag? Jeg har spurgt diverse musik butikker, men de glor bare dumt på
mig.

Den er fra år 2000.

DJ Tiesto & Armin Van Buuren Presents Major Leauge - Wonder Where You Are
(Vocal Mix)
DJ Tiesto & Armin Van Buuren Presents Major Leauge - Wonder Where You Are
(Transa Remix)

Transa mixet stinker lidt men Vocal mix er for dejligt. Har i øvrigt heller
aldrig brudt mig om Transa remix, men de var da vist også kun kort fremme i
'99 og '00.

Hun har den lækreste stemme og ja, hvad skal jeg sige.....det er en rigtig
lækker trance sag.

Mvh. Jens

Fra : Nick Christensen

Dato : 06-02-02 02:30

> Ved i om det findes I andre versioner og hvor man kan få fat i sådan en
> ældre sag? Jeg har spurgt diverse musik butikker, men de glor bare dumt

Hvornår har du sidst været i en musikbutik ;)

> (Vocal Mix)
> (Transa Remix)

Så vidt jeg kan se, så er der lavet en A1 version som der blot hedder:
"Wonder?" og så er der en B1 der hedder "Wonder Where You Are?".

Men udover Transa er der også lavet et Finjenman Remix.

Du kan se mere om CDM udgivelsen her:
http://www.radikal.com/MajorLeague.htm

Og vinyl releasen her:
http://home.hetnet.nl/~sjorrensjors/mleague_vinyl.html