Stalker Tænding
Fra : Ronald Benson

Dato : 05-02-02 22:41

Hejsa.
Min tænding på min stalker er blever meget "dårligt". Jeg skal næsten
lege med nøglen før der kommer lys i instrumen brædet (den røde) Så
lyser den. Men det er kun når jeg drejer meget hårdt for at tænde dem.
Der er ikke noget med batteriet. Hornet virker men kun når motoren er
startet, resten el virker ikke.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-02-02 23:02

"Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lyser den. Men det er kun når jeg drejer meget hårdt for at tænde dem.
> Der er ikke noget med batteriet. Hornet virker men kun når motoren er

Jamen tillykke da med det..

Hvor vil du hen med det?

Hilsen Thomas

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 06-02-02 08:26

> Hvor vil du hen med det?

Han vil vel gerne høre hvad der evt. kan være galt
og hvordan man fixer det? Tror du ik... ?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-02-02 09:00

"-=[ TiTaN ]=-" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Han vil vel gerne høre hvad der evt. kan være galt
> og hvordan man fixer det? Tror du ik... ?

Det aner jeg virkelig ikke. Han har jo ikke stillet nogle spørgsmål ..

/Thomas

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 06-02-02 09:35

> Det aner jeg virkelig ikke. Han har jo ikke stillet nogle spørgsmål ..

Og det er forbudt at bruge hovedet, undskyld.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-02-02 19:13

> Og det er forbudt at bruge hovedet, undskyld.

Det skulle du måske spørge dig selv om? Men får sq da ikke noget svar uden
et spørgsmål !

/Thomas