Office 2000 pro installationsproblemer!!
Fra : Preben Kaas

Dato : 05-02-02 21:50

En ven af mig har en Hewlett Pachard komputer med forud installerede
programmer deriblandt Word 2000.

Vi har forsøgt at installere Office 2000 pro (Word, Access, Excell,
PowerPoint og Publisher) og selve installationen forløber uden
problemer, m e n....

Alle programmer kan startes men efter 10-15 sekunder forsvinder de fra
skærmen. Kan genstartes og forsvinder bare igen.

Nogen som også har oplevet dette og evt. har et forslag til en
løsning.

På forhånd tak

Preben

ved e-mail fjern xxxx

Fra : pre

Dato : 06-02-02 15:06

Det kommer nok an på, hvilke andre programmer, og på hvordan den nye
installation er foregået. (Om de gamle er slettede, eller om der på mærkelig
vis ligger to sæt (hvilken KAN lade sig gøre).
Endelig kan HP ha´ indlagt et eller andet, som ikke virker efter
ændringerne. Det er meget svært at overskue herudefra. Det var måske en idé
at tale med HP, de er faktisk ret flinke selv om det er svært at få den
rette forbindelse.
pre
http://home.image.dk/~slavic