K: Våbenskab
Fra : Ole Jensen

Dato : 05-02-02 21:45

Mangler våbenskab med invendig aflåselig skab til under 5 rifler, udseende
underordnet bare låse virker og til en rimelig pris.

Ellers bare et godt råd til hvor man handler denne vare billigt.

Fra : Jørgen Folkmann Somm~

Dato : 05-02-02 23:18

Prøv hos Topmark-Trading ApS, der har jeg købt mit våbenskab: pris 2.090,00
kr model DDsafe 510 H.
E-mail adresse: www.topmark.dk
Mvh.
Jørgen Folkmann Sommer
Bornholm
PS: Forsendelse over hele landet pris 225,00 kr.

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 06-02-02 10:16

Jeg har købt præcis den samme model, samme sted og syntes lige at det skal
have en kommentar med på vejen, hvis der er nogen der kunne finde på at
bestille det ubeset.

Jeg hentede skabet selv, og kan derfor ikke påstå at jeg har købt katten i
sækken. Jeg blev lidt skuffet, da jeg så finishen på skabet. De indvendige
svejsninger kan ses på ydersiden som små bløde udbulinger, men det ses ikke
på afstand og med mindre man kigger efter. Jeg abejdede i 7 år mens jeg
læste hos en autolaker. Det er nok en af årsagerne til at jeg er lidt
kræsen, men der skal alligevel ikke et så trænet øje til at se før omtalte
svejsninger.

Jeg købte alligevel skabet at to årsager: hyldeplads og pris. Jeg har nu
haft skabet i 3/4 år og kan se at det var godt at hyldeplads var så højt
placeret i mine udvælgelses kriterier - alt er fyldt op. Så mit råd til
andre der leder efter et skab, er at sørge for at der er god plads til
rensegrej, plejemidler o.s.v.

For mig var skabet alt i alt det hvor jeg syntes at jeg fik mest til prisen
- og jeg er holdt om med at kigge på "bagsiden" af svejsningerne

Mvh Steen

Jørgen Folkmann Sommer <albego@worldonline.dk> wrote in article
<PPY78.319$B43.42526@news000.worldonline.dk>...

Fra : tazz

Dato : 06-02-02 18:49

Prøv også Almas Aalborg ca.1500 kr

Fra : Peter Weis

Dato : 06-02-02 20:19

"Ole Jensen" <ole-jensen@stofanet.dk> wrote in message
> Mangler våbenskab med invendig aflåselig skab til under 5 rifler, udseende
> underordnet bare låse virker og til en rimelig pris.
>
> Ellers bare et godt råd til hvor man handler denne vare billigt.

Harald Nyborg, 1649.- incl levering. Se det på http://www.harald-nyborg.dk/.

mvh
Peter