Netscape 6.2 - OK?
Fra : thorkild nielsen

Dato : 05-02-02 20:19

Hej!

Er Netscape 6.2 blevet tålelig?

Kan det betale sig at opgradere fra Netsc. 4.78?
- jeg skal bl.a. bruge det til Jyske Netbank.

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bortfjernes" og det efterfølgende punktum
skal slettes fra min e-mailadresse.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-02-02 21:49

thorkild nielsen <bortfjernes.thorkild.j.n@stofanet.dk> wrote:

> Er Netscape 6.2 blevet tålelig?

I Mac OS X på en G4 køre Netscape 6.2x (= Mozilla 0.95) helt fint. Mac
OS 9 versionerne af både Mozilla og Netscape 6 er ikke så hurtige og
stabile som Mac S X versionerne.

> Kan det betale sig at opgradere fra Netsc. 4.78?
> - jeg skal bl.a. bruge det til Jyske Netbank.

prøv...

<icq:131382336>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-02-02 21:59

> [...]

> Er Netscape 6.2 blevet tålelig?
>
> Kan det betale sig at opgradere fra Netsc. 4.78?
> - jeg skal bl.a. bruge det til Jyske Netbank.

Jeg mener ikke at jeg kunne få Jyske Bank til at virke med 6.2, men du
kan da bare downloade den og have den som en alternativ browser.

4.78 fungerer jo perfekt med JB.

--
Ciao Jesper ) http://www.gylling.net/
How do you tell a communist? Well, it's someone who reads

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 06-02-02 12:18

> 4.78 fungerer jo perfekt med JB.

Hvor får man fat på 4.78? Hvor meget fylder den?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Aske Andersen

Dato : 06-02-02 13:23

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Hvor får man fat på 4.78? Hvor meget fylder den?

Version 4.79 er den nyeste, fylder 15.4MB pakket.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 06-02-02 16:40

Aske Andersen <NyrupSOM@gadefejer.dk> wrote:
> Version 4.79 er den nyeste, fylder 15.4MB pakket.

uhh...er der browser og "communicator" hver for sig?

Er der minimumskrav til OS?? (>7?)

Hvis separat browser, ca. hvor meget RAM kræver den?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Aske Andersen

Dato : 06-02-02 17:03

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> uhh...er der browser og "communicator" hver for sig?

Nej det er en pakke - du kan vælge at lave en custom install, hvor du så
ikke installere andet en selve Communicator som også fylder en del.
Hvis du er ude efter en 'stand-alone' Navigator skal du kigge efter 4.08
(understøtter 128 bit kryptering) fylder kun 7.7 MB. Check evt.
ftp://archive.netscape.com/archive/communicator/4.08/english/mac/PPC/nav
igator_standalone/Nav4.08_EX_PPC.bin

> Er der minimumskrav til OS?? (>7?)

Jeg _mener_ det er OS 8.5.

> Hvis separat browser, ca. hvor meget RAM kræver den?.

4.08 kræver max. 6mb.
Tag iøvrigt i kig forbi http://sillydog.org/narchive/fulldata.html
De har ret manget info omkring netop Netscapes forsk. versioner..

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 05-02-02 22:13

> [...]

> Er Netscape 6.2 blevet tålelig?
>
> Kan det betale sig at opgradere fra Netsc. 4.78?
> - jeg skal bl.a. bruge det til Jyske Netbank.

Du kan ikke bruge NC 6.2 til Jyske Netbank, der er vi stadig henvist til
4.7.x , men derudover er den efterhånden blevet ganske god.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Zorilla

Dato : 06-02-02 09:20

> Du kan ikke bruge NC 6.2 til Jyske Netbank, der er vi stadig henvist til
> 4.7.x , men derudover er den efterhånden blevet ganske god.
>
> mvh.
> Kaj.

Er hastigheden også accectabel ?
Peter

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 06-02-02 14:57

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> Er hastigheden også accectabel ?
> Peter

Netscape 6.2X er lidt længe om at starte op, men den er hurtigt -
faktisk meget hurtig til at loade diverse websites.

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/