Den engelske butik ved Rundetårn ?
Fra : Annelise Ebbesen

Dato : 05-02-02 18:14

Er der nogen der kan oplyse adressen på en butik med engelske (mad-) varer,
som skulle ligge nær Rundetårn ?
Annelise

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 06-02-02 11:06

Annelise Ebbesen <a.ebbesen@get2net.dk> wrote:

> Er der nogen der kan oplyse adressen på en butik med engelske (mad-) varer,
> som skulle ligge nær Rundetårn ?

Der ligger en i nærheden af Kultorvet, i retning af Fiolstræde.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : G.A.

Dato : 20-02-02 17:43

Der ligger en engelsk butik inde i Rosengården lige om hjørnet fra
Kultorvet. Der har de da en masse forskelligt engelsk. (Har selv boet i
England en årrække og savner indimellem nogle af de ting man kunne købe, og
så kan man jo evt. få dem derinde).

Hvis der findes andre, vil jeg også meget gerne vide det.. *S*

GA

Fra : Annelise Ebbesen

Dato : 22-02-02 18:14

På forsiden af avisen Urban er der en annonce for tiden. "Den engelske
butik"! Det må da være den rigtige, den ligger i peter
hvidtfeldtstræde.Kan man mon få de små morgenmadspølser der, anybody ?
Annelise