iPod
Fra : Jan Richardy

Dato : 05-02-02 15:09

Sweeeeeeet! Kan klart anbefales ...

--

JanR

Fra : Jesper

Dato : 14-02-02 18:27

Jan Richardy <jan@richardy.dk> wrote:

> Sweeeeeeet! Kan klart anbefales ...

Er der nogen der kan forklare hvorfor i-potten til over 4000 bananer er
blevet en så stor succes når nokia's 5510 med MP3 spiller til 2500 er
blevet en fiasko trods massiv reklamekampagne?
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-02-02 21:24

Jesper <ich.bin@ein.berliner> wrote:

> Er der nogen der kan forklare hvorfor i-potten til over 4000 bananer er
> blevet en så stor succes når nokia's 5510 med MP3 spiller til 2500 er
> blevet en fiasko trods massiv reklamekampagne?

Sikkert ikke. Men smag kan jo heller ikke forklares. Prøv f.eks. at se
på dem. Lidt over kr. 4.000,- er billigt for en iPod, men det er dyrt
for en Gameboy Advance. Og så vil voksne mennesker nok normalt heller
ikke ses offentligt med en Gameboy.
Det kan også være, de to firmaer måler succes forskelligt. Et
firma kan jo prale af deres succes: Der er solgt 100.000 enheder. Et
andet firma beklager fiaskoen: Der er kun solgt 100.000 enheder. Det
afhænger af forventningerne til produktet og økonomien bag. Måske skal
iPod ikke tjene så mange penge ind i sig selv, men den skal lokke flere
til at købe en Mac.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Jan Richardy

Dato : 15-02-02 13:08

"Henrik Münster" <muenster@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> afhænger af forventningerne til produktet og økonomien bag. Måske skal
> iPod ikke tjene så mange penge ind i sig selv, men den skal lokke flere

Hvis man alligevel går med tanker om at købe en Mac er iPod'en nok god til
at give det sidste skub (hvis man altså har 4000,- i overskud), da den
virkelig er lækker.

---

JanR

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-02-02 21:24

Jan Richardy <jan@richardy.dk> wrote:

> Sweeeeeeet! Kan klart anbefales ...

Jeg så, der lå en hos Fredgaard i dag. Det undrede mig lidt. Den er godt
nok nuser. Det ærgrer mig lidt, at jeg ikke går rundt med bærbar musik,
eller føler behov for det. Desuden har jeg ikke en computer med
FireWire, så jeg kan slet ikke bruge den.
I øvrigt kneb det lidt med Mac, men de havde den nye
iMac-brochure, så mon ikke de forventer et stort indryk af nye modeller.
Jeg havde ellers håbet at kunne se en iBook i levende live. Det
er jo bedst at have set tingene, før man køber. Det er desværre svært
med Mac her i provinsen.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark