Import af semikolon-separeret fil.
Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-02-02 14:39

Jeg har en tekstfil (fil.txt), hvor alle navne, numre, titler og andet er
semikolon-separeret. Kan jeg importere denne fil ind i Access, Excel eller
et andet program, så det kommer til at stå i en tabel, som kan redigeres,
søges i og ikke mindst udskrive fra.

Bo

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 05-02-02 22:22

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> wrote in message
> [...]
> ind i Access, Excel eller et andet program, så det kommer til
> at stå i en tabel, som kan redigeres, søges i og ikke mindst

Hej Bo

Det kan både Access og Excel klare, da de begge har en
udemærket tekstimport guide.
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen