Jagttegn - Hvor mange dumper?
Fra : Casper

Dato : 05-02-02 14:25

Hej gruppe

Jeg er ved at tage jagttegn og er i fuld gang med undervisningen. P.t.
læser vi om svømmeænder. Jeg spekulerer lidt på hvor mange som dumper
den teoretiske prøve? Jeg prøver virkelig at sætte mig meget ind i
stoffet, men jeg synes ikke det er nemt.

Hvor stor er dumpe procenten mon?

Mvh
Casper

Fra : Anders Sørensen

Dato : 05-02-02 16:15

Hej Casper

De fleste dumper på den praktiske prøve. Den teoretiske prøve er relativt
nem, hvis man har cd-rom'en tilrådighed. Der kan man faktisk lære
spørgsmålene udenad, det er de spørgsmål I får til prøven.
Uden præcist at vide det, så vil jeg skyde(på alt, selvfølgelig inden for
jagtloven) på at ca. 10% dumper den teoretiske prøve, mens 40-50% dumper den
praktiske...

Knæk og Bræk

- Anders

Fra : sailor99

Dato : 05-02-02 19:14

Spørg din lokale vildtforvaltningskonsulent eller din jagtprøvelærer. Begge
har de nøjagtige tal for bl.a. forgangne års prøve.

Fra : Lasse Larsen

Dato : 05-02-02 19:56

Jeg tror den info du søger findes på skov og naturstyrelsens hjemmeside

Fra : Casper

Dato : 06-02-02 12:09

On Tue, 5 Feb 2002 19:56:09 +0100, "Lasse Larsen" <lcl@lgk.dk> wrote:

>Jeg tror den info du søger findes på skov og naturstyrelsens hjemmeside
>
>"Casper" <caa@indbakke.dk> wrote in message

Tak for tippet...
Iflg. deres hjemmeside : 5.074 personer tilmeldte sig jagtprøven.
3.881 (80%) bestod.

Det ser jo ikke så uhyggeligt ud... jeg knokler videre...

Casper