JWindow.setLocation()
Fra : Max Rotvel

Dato : 05-02-02 14:11

Jeg har åbnet et JWindow med en bette label i og
koblet en MouseMotionListener til.

I mouseDragged kalder jeg JWindow.setLocation
(e.getX, e.getY) og jeg kan nu trække mit vindu
rundt på skærmen.

Men det ser ud af h til. Det flimrer vildt meget
og ofte ender vinduet på en helt forkert position.

Gør jeg noget forkert? Er der en mere effektiv
måde at gøre det på (Så vinduet stadig kan ses
mens det dragges)?

public DragWin()
{
   super(); // JWindow()...
   txt = new JLabel("Dette er en test");

   MouseInputListener ml = new
   DragWinMouseListener(this);

   this.addMouseListener(ml);
   this.addMouseMotionListener(ml);

   this.getContentPane().add(txt);
   this.pack();
   this.setVisible(true);
}

public class DragWinMouseListener extends
MouseInputAdapter
{
   public DragWinMouseListener(DragWin dw)
   {