Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
sidste spørgsmål fra den uvidende
Fra : Jesper D* Mikkelsen

Dato : 05-02-02 13:32

Tak for hjælpen allesammen, jeg er nu ved at være på rette spor.

Jeg har lige et enkelt spørgsmål tilbage
vil det være tilstrækkeligt at købe composite konverteren:

http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=10

og f.eks. 5 m. s-vhs kabel som går fra grafikkortet til konverteren?

Jeg blev henvist til denne, men den har jeg vel ikke brug for så?
http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=9

-og der blev spurgt om ikke der var nogen s-vhs omskiftning
indstilling på fjernsynet nogen steder. Det er der ikke :(

Jesper
Jespermikkelsen@image.dk

Fra : Thomas Bowers

Dato : 05-02-02 14:18

"Jesper D* Mikkelsen" <jespermikkelsen@image.dk> wrote in message
> [...]
>
> -og der blev spurgt om ikke der var nogen s-vhs omskiftning
> indstilling på fjernsynet nogen steder. Det er der ikke :(

Hvis dit TV ikke understøtter SVHS, er det ikke ensbetydende med at du kan
få farver på det ved at bruge en konverter. Jeg kan ikke lige huske den
præcise tekniske forklaring på årsagen, men det afhænger af om svhs-signalet
fra grafikkortet, kan modtages på tv'et som komposite via konverter. I mit
tilfælde kunne det ikke og det endte med at jeg måtte bytte grafikkortet med
en af mine venners, der har komposite udgang !

Hilsen Thomas

Fra : Madsen

Dato : 05-02-02 14:45

Jesper D* Mikkelsen skrev:

> Tak for hjælpen allesammen, jeg er nu ved at være på rette spor.
>
> Jeg har lige et enkelt spørgsmål tilbage

Hvorfor spørger du to steder?
Du har allerede spurgt om det samme i den tråd du oprindelig
startede, så hvorfor starte en helt ny tråd med det samme
spørgsmål?

Madsen.