Skærme
Fijala 3554
Problem med Sony Trinitron
Fra : Brian Fisker

Dato : 05-02-02 12:12

Min 17" Sony Trinitron skærm er blevet utydelig/fnidret i hjørnerne
Midten af billedet er stadig knivskarpt.
Højtalere o.lign. støjkilder er fjernet.

Kører med en opløsning på 1280x1024@75Hz - problemet er dog også tilstede
ved andre frekvenser og opløsninger.

Andre der kender til problemet, og eventuelt en løsning?

\Mandal

Fra : Christian

Dato : 06-02-02 00:57

Prøv at kør en degauss...

Fra : Brian Fisker

Dato : 06-02-02 14:30

"Christian" <gubbar@-fjerndette-fnuck.dk> wrote in message
> Prøv at kør en degauss...

Er prøvet

Løser ikke problemet.

\Mandal

Fra : Jacob Andersen

Dato : 12-02-02 02:21

Det burde vel kun være et problem hvis skærmen aldrig blev slukket, eller
har jeg fuldstændig misforstået det?

/Jacob