Tænd/sluk ur til 380V
Fra : JEY

Dato : 05-02-02 10:16

Hej Gruppe

Konen har fået et solarium, desværre var der ikke et timerur med, hvor får
jeg fat i sådan et til en billig penge (bor i Kbh. området)

JEY

Fra : Thïngmand

Dato : 06-02-02 09:27

I Aldi har de nogle man sætter i stikkontakten (tænd/sluk kontakt) til at
tænde på bestemte tider - den nye digitale model har vist også nedtælling -
og så til en flad 50'er! (tror jeg nok

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 06-02-02 09:57

"JEY" <jey@sf.dk> skrev i en meddelelse

> Konen har fået et solarium, desværre var der ikke et timerur med, hvor får
> jeg fat i sådan et til en billig penge (bor i Kbh. området)

Har godt nok ikke set nogen til 400V der er til at montere selv. Dem jeg har
mødt, det er til tavlemontering, og de koster "lidt" mere.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Jens

Dato : 06-02-02 11:06

> [...]
>
> Konen har fået et solarium, desværre var der ikke et timerur med, hvor får
> jeg fat i sådan et til en billig penge (bor i Kbh. området)

Køb et originalt ur. Det kan få alvorlige følger hvis
tiden i et solarie overskrides. Men selvfølgelig, hvis
konen skal brændes af, såh

--
Hilsen Jens