/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Aktierne stiger
Fra : Henrik Münster


Dato : 05-02-02 01:35

Har I set, hvordan Apples aktier stiger og stiger? Nu er de oppe på
25,35. Det tegner godt

--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

 
 
Eliasen (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Eliasen


Dato : 05-02-02 09:57

"Henrik Münster" <muenster@esenet.dk> wrote in message
news:1f73xei.sj99rgq3l12N%muenster@esenet.dk...
> Har I set, hvordan Apples aktier stiger og stiger? Nu er de oppe på
> 25,35. Det tegner godt

OT: Skal man sige tillykke med brevkassen???
--
/ Eliasen - Ta' til genmaile på eliasen_remove@mail1.stofanet.dk



Henrik Münster (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 05-02-02 19:05

Eliasen <eliasen_remove@muuuuh.dk> wrote:

> OT: Skal man sige tillykke med brevkassen???

Det må du da gerne. Og mange tak! Nu får jeg nok ikke tid til at skrive
ret meget her i gruppen, men så slipper I jo for at høre på mig
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Christian Winther Be~ (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 06-02-02 13:14

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Eliasen <eliasen_remove@muuuuh.dk> wrote:
>
> > OT: Skal man sige tillykke med brevkassen???
>
> Det må du da gerne. Og mange tak! Nu får jeg nok ikke tid til at skrive
> ret meget her i gruppen, men så slipper I jo for at høre på mig

Hvor er det så vi skal gå hen, hvis vi savner dine vise ord?

--
Christian

Henrik Münster (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 06-02-02 17:02

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:
>
> > Eliasen <eliasen_remove@muuuuh.dk> wrote:
> >
> > > OT: Skal man sige tillykke med brevkassen???
> >
> > Det må du da gerne. Og mange tak! Nu får jeg nok ikke tid til at skrive
> > ret meget her i gruppen, men så slipper I jo for at høre på mig
>
> Hvor er det så vi skal gå hen, hvis vi savner dine vise ord?

Ude og Hjemme Jeg ved nu ikke, om ordene er så vise, men vi prøver
da at skrive fornuftigt og forståeligt. Og så skal det jo også være
underholdende. Hov, det var jo hele tre ting. Hvis I vil spare portoen,
kan I bare se forsiden i kiosken. Der er er flot billede af mig og
konen. Det er så utroligt. Nu venter jeg bare på en invitation til "Gæt
en sang".
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Christian Bech (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 07-02-02 20:41

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> > Hvor er det så vi skal gå hen, hvis vi savner dine vise ord?
>
> Ude og Hjemme Jeg ved nu ikke, om ordene er så vise, men vi prøver
> da at skrive fornuftigt og forståeligt. Og så skal det jo også være
> underholdende. Hov, det var jo hele tre ting. Hvis I vil spare portoen,
> kan I bare se forsiden i kiosken. Der er er flot billede af mig og
> konen. Det er så utroligt. Nu venter jeg bare på en invitation til "Gæt
> en sang".

Ak nej, Ude og Hjemme havde anbragt en bog med den fæle titel "Tab dig!"
hen foran die Münsters, således at jeg kun kunne se en halv doktor.
Fruen var fuldstændig skjult af en anorektiker med pandebånd, så jeg kan
desværre ikke komplimentere det unge par.

Jeg overvejede også kraftigt at investere i Ude og Hjemme, men tanken om
derved at blive indehaver af "Tab dig!" holdt mig tilbage. Og desuden
skal jeg jo spare op til at købe en 5300 til ågerpris.

Tillykke med jobbet. Prøv at overbevise dem om, at det er absolut
nødvendigt, at de stiller en PowerBook til rådighed.

--
Christian

Henrik Münster (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 07-02-02 22:36

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Ak nej, Ude og Hjemme havde anbragt en bog med den fæle titel "Tab dig!"
> hen foran die Münsters, således at jeg kun kunne se en halv doktor. Fruen
> var fuldstændig skjult af en anorektiker med pandebånd, så jeg kan
> desværre ikke komplimentere det unge par.

Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er skjult.
Men du kunne da godt lidt forsigtigt have rystet "Tab dig" hen i den
anden side af plastindpakningen, så vores billede kunne ses. Det plejer
vi at gøre.

> Jeg overvejede også kraftigt at investere i Ude og Hjemme, men tanken om
> derved at blive indehaver af "Tab dig!" holdt mig tilbage. Og desuden
> skal jeg jo spare op til at købe en 5300 til ågerpris.

Sådan som jeg efterhånden ser ud pga. manglende tid til at dyrke sport,
så skal jeg vist være glad for, at vi har fået "Tab dig". Jeg ved ikke,
om du kunne trænge til det.

> Tillykke med jobbet. Prøv at overbevise dem om, at det er absolut
> nødvendigt, at de stiller en PowerBook til rådighed.

I et sidste desperat forsøg på at gøre det her on-topic, så vil jeg da
lige fortælle, at Ude og Hjemme faktisk bruger Macintosh. Det var
selvfølgelig en betingelse for at vi ville arbejde for dem
Jeg tvivler nu på at jeg kan få dem til at give mig en
PowerBook, men en af de rigtigt gode sideeffekter ved jobbet er, at
computerudstyr pludseligt bliver fradragsberettiget. Selvfølgelig er det
ikke det samme som gratis, men det hjælper da en del, at man kan
afskrive det med 1/3 om året.
Lige nu overvejer jeg, om jeg skal købe en iMac eller en iBook.
Konen vil ikke lade mig købe begge dele. Vi har jo en iMac 233, men jeg
er ved at være træt af dens blæser. Ellers er den såmænd meget god. Skal
vi beholde den som stationær, og skal jeg få mig en iBook? Kan jeg holde
ud at bruge den som primær skrivemaskine? Eller skal jeg tage en iMac,
hvor man får mere computerkraft og bedre skærm og tastatur til de samme
penge?
Med OS X er jeg lidt nervøs for at få en computer, der har svært
ved at trække det, og en iBook er vel minimum, hvis det skal køre godt.
OS X vil jo køre meget mere overlegent på en iMac med G4 processor.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Michael Tysk-Anderse~ (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 07-02-02 23:16

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er skjult

Skal det forståes sådan at din kone ikke kan ses på billedet?
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Henrik Münster (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 07-02-02 23:40

Michael Tysk-Andersen <mta@mac.com> wrote:

> Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:
>
> > Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er skjult
>
> Skal det forståes sådan at din kone ikke kan ses på billedet?

Selvfølgelig
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Michael Tysk-Anderse~ (08-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 08-02-02 06:09

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> > Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:
> >
> > > Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er skjult
> >
> > Skal det forståes sådan at din kone ikke kan ses på billedet?
>
> Selvfølgelig

Hvornår er konen begyndt at læse dk.edb.mac?
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Henrik Münster (08-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 08-02-02 09:01

On Fri, 8 Feb 2002 06:09:28 +0100, mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen)
wrote:

> Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:
>
> > > Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:
> > >
> > > > Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er skjult
> > >
> > > Skal det forståes sådan at din kone ikke kan ses på billedet?
> >
> > Selvfølgelig
>
> Hvornår er konen begyndt at læse dk.edb.mac?

En gang imellem er det klogt at gå med både livrem og seler. Tro mig!
--
Med venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg

Christian Winther Be~ (08-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 08-02-02 17:38

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:
>
> > Ak nej, Ude og Hjemme havde anbragt en bog med den fæle titel "Tab dig!"
> > hen foran die Münsters, således at jeg kun kunne se en halv doktor. Fruen
> > var fuldstændig skjult af en anorektiker med pandebånd, så jeg kan
> > desværre ikke komplimentere det unge par.
>
> Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er skjult.
> Men du kunne da godt lidt forsigtigt have rystet "Tab dig" hen i den
> anden side af plastindpakningen, så vores billede kunne ses. Det plejer
> vi at gøre.

Jeg var bange for, at den håbefulde unge dame i kiosken ville tro, at
jeg ville købe noget.

> > Jeg overvejede også kraftigt at investere i Ude og Hjemme, men tanken om
> > derved at blive indehaver af "Tab dig!" holdt mig tilbage. Og desuden
> > skal jeg jo spare op til at købe en 5300 til ågerpris.
>
> Sådan som jeg efterhånden ser ud pga. manglende tid til at dyrke sport,
> så skal jeg vist være glad for, at vi har fået "Tab dig". Jeg ved ikke,
> om du kunne trænge til det.

Skal vi ikke bare sige, at jeg sidder godt og tungt på min kontorstol,
når ikke lige jeg hopper op og ned i arrigskab over den påduttede
Windows 2000.

> > Tillykke med jobbet. Prøv at overbevise dem om, at det er absolut
> > nødvendigt, at de stiller en PowerBook til rådighed.
>
> I et sidste desperat forsøg på at gøre det her on-topic, så vil jeg da
> lige fortælle, at Ude og Hjemme faktisk bruger Macintosh. Det var
> selvfølgelig en betingelse for at vi ville arbejde for dem
> Jeg tvivler nu på at jeg kan få dem til at give mig en
> PowerBook, men en af de rigtigt gode sideeffekter ved jobbet er, at
> computerudstyr pludseligt bliver fradragsberettiget. Selvfølgelig er det
> ikke det samme som gratis, men det hjælper da en del, at man kan
> afskrive det med 1/3 om året.

Det er jo slet ikke nok. Jeg afskrev fx min 5300 over mindre end
halvandet år.

> Lige nu overvejer jeg, om jeg skal købe en iMac eller en iBook.
> Konen vil ikke lade mig købe begge dele. Vi har jo en iMac 233, men jeg
> er ved at være træt af dens blæser. Ellers er den såmænd meget god. Skal
> vi beholde den som stationær, og skal jeg få mig en iBook? Kan jeg holde
> ud at bruge den som primær skrivemaskine? Eller skal jeg tage en iMac,
> hvor man får mere computerkraft og bedre skærm og tastatur til de samme
> penge?

Har du overvejet en anden løsning, hvor du vil kunne snige mere udstyr
ind i huset? Min hedeste drøm er en iBook, hvor man så har en ekstern
Apple-fladskærm og ekstra tastatur + mus til hjemmebrug. Herregud, der
skal vel ikke mere end en to-tre artikler til, før sådan en maskine er
betalt.

> Med OS X er jeg lidt nervøs for at få en computer, der har svært
> ved at trække det, og en iBook er vel minimum, hvis det skal køre godt.
> OS X vil jo køre meget mere overlegent på en iMac med G4 processor.

For slet ikke at tale om en TiBook.

--
"Jørgen Winther har ikke indsigt i kræft. Han er en charlatan indenfor
kræftsygdomme. Og hans populistiske overbudspolitik modarbejder
enhver seriøsitet."
Niels Holm, overlæge, formand for Dansk Selskab for Onkologi

Christian Winther Be~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 19-02-02 14:30

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:


> Ude og Hjemme Jeg ved nu ikke, om ordene er så vise, men vi prøver
> da at skrive fornuftigt og forståeligt. Og så skal det jo også være
> underholdende. Hov, det var jo hele tre ting. Hvis I vil spare portoen,
> kan I bare se forsiden i kiosken. Der er er flot billede af mig og
> konen. Det er så utroligt. Nu venter jeg bare på en invitation til "Gæt
> en sang".

Det kommer nok snart. Min kontormakker fortæller, at I har været på
Morgen-TV. HVilken senil studievært fik I lov til at tale med?

--
Christian

Janus Sandsgaard (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 19-02-02 15:04

bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:

> > Ude og Hjemme Jeg ved nu ikke, om ordene er så vise, men vi prøver
> > da at skrive fornuftigt og forståeligt. Og så skal det jo også være
> > underholdende. Hov, det var jo hele tre ting. Hvis I vil spare portoen,
> > kan I bare se forsiden i kiosken. Der er er flot billede af mig og
> > konen. Det er så utroligt. Nu venter jeg bare på en invitation til "Gæt
> > en sang".
>
> Det kommer nok snart. Min kontormakker fortæller, at I har været på
> Morgen-TV. HVilken senil studievært fik I lov til at tale med?

Er der nogen der vil forklare mig hvad det er, Henrik og konen (hvad
hedder hun forresten?) laver og hvorfor de er i mediernes søgelys? Er
der en (alt for) indforstået morsomhed, eller virkelighed?

-j

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Thorbjørn Ravn Ander~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 19-02-02 15:15

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:
>
> > > Ude og Hjemme Jeg ved nu ikke, om ordene er så vise, men vi prøver
> > > da at skrive fornuftigt og forståeligt. Og så skal det jo også være
> > > underholdende. Hov, det var jo hele tre ting. Hvis I vil spare portoen,
> > > kan I bare se forsiden i kiosken. Der er er flot billede af mig og
> > > konen. Det er så utroligt. Nu venter jeg bare på en invitation til "Gæt
> > > en sang".
> >
> > Det kommer nok snart. Min kontormakker fortæller, at I har været på
> > Morgen-TV. HVilken senil studievært fik I lov til at tale med?
>
> Er der nogen der vil forklare mig hvad det er, Henrik og konen (hvad
> hedder hun forresten?) laver og hvorfor de er i mediernes søgelys? Er
> der en (alt for) indforstået morsomhed, eller virkelighed?

Laes de sidste 2000 beskeder fra din newsserver, og bliv oplyst
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Janus Sandsgaard (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 19-02-02 15:48

ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Laes de sidste 2000 beskeder fra din newsserver, og bliv oplyst

puuhaa... jeg er nede på tre ulæste (uberørte). Tror ikke Gnus er klog
nok til at svar mig på soørgsmålet uden sulle bladre.

-j

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Thorbjørn Ravn Ander~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 19-02-02 15:44

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> > Laes de sidste 2000 beskeder fra din newsserver, og bliv oplyst
>
> puuhaa... jeg er nede på tre ulæste (uberørte). Tror ikke Gnus er klog
> nok til at svar mig på soørgsmålet uden sulle bladre.

Der er ingen kongevej til visdom. Bare kloe paa.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Christian Winther Be~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 19-02-02 15:24

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:
>
> > > Ude og Hjemme Jeg ved nu ikke, om ordene er så vise, men vi prøver
> > > da at skrive fornuftigt og forståeligt. Og så skal det jo også være
> > > underholdende. Hov, det var jo hele tre ting. Hvis I vil spare portoen,
> > > kan I bare se forsiden i kiosken. Der er er flot billede af mig og
> > > konen. Det er så utroligt. Nu venter jeg bare på en invitation til "Gæt
> > > en sang".
> >
> > Det kommer nok snart. Min kontormakker fortæller, at I har været på
> > Morgen-TV. HVilken senil studievært fik I lov til at tale med?
>
> Er der nogen der vil forklare mig hvad det er, Henrik og konen (hvad
> hedder hun forresten?) laver og hvorfor de er i mediernes søgelys? Er
> der en (alt for) indforstået morsomhed, eller virkelighed?

Sjovt sammenfald. Jeg følte mig også meget alene og udenfor, da der ikke
var nogen der svarede mig på netcetera-chatten.

Hrmmppff.


--
Christian

Janus Sandsgaard (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 19-02-02 15:47

bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:

> Sjovt sammenfald. Jeg følte mig også meget alene og udenfor, da der
> ikke var nogen der svarede mig på netcetera-chatten.

Sådan kan det gå. Men ind i mellem bliver jeg altså nødt til at
arbejde (og snakke med folk om, hvordan de åbner to winduer i deres
browser og sådan) - men der skulle være gode chancer for at møde
Gustav på chatten.

-j


--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Morten Reippuert Knu~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 19-02-02 16:12

In article <m3g03xk1pf.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Er der nogen der vil forklare mig hvad det er, Henrik og konen (hvad
> hedder hun forresten?) laver og hvorfor de er i mediernes søgelys? Er
> der en (alt for) indforstået morsomhed, eller virkelighed?

De er blevet Hr. og Fru Dr.Brevkasse i enten Ud og Hjemme eller Famile
Journalen (bad blocks)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Henrik Münster (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 19-02-02 20:25

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> > Det kommer nok snart. Min kontormakker fortæller, at I har været på
> > Morgen-TV. HVilken senil studievært fik I lov til at tale med?

Michael Meyerheim. Han er vældig rar og meget beroligende, hvilket jeg
bestemt har brug for, hvis jeg skal i fjernsynet.

> Er der nogen der vil forklare mig hvad det er, Henrik og konen (hvad
> hedder hun forresten?) laver og hvorfor de er i mediernes søgelys? Er
> der en (alt for) indforstået morsomhed, eller virkelighed?

Anna-Marie og jeg er begyndt at skrive en lægebrevkasse i Ude og Hjemme.
Vi har derfor været på forsiden af bladet og ligget og smilet til folk i
kioskerne. Desuden har Ude og Hjemme åbenbart sendt en pressemeddelelse
ud om det, så vi har været omtalt i Radio Syd og adskillige mindre
aviser uden at være blevet interviewet dertil. Desuden har vi været i TV
Syd og TV2's morgen-tv.
Vi syntes, det kunne være sjovt at prøve at skrive en brevkasse,
så vi sagde ja, da vi blev spurgt. Men alt det her medie-halløj er ikke
noget, vi selv har valgt.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Thorbjørn Ravn Ander~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 19-02-02 21:43

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Vi syntes, det kunne være sjovt at prøve at skrive en brevkasse,
> så vi sagde ja, da vi blev spurgt. Men alt det her medie-halløj er ikke
> noget, vi selv har valgt.

Du _KUNNE_ jo lade vaere med at laese alle indlaeggene for at se
hvornaar vi snakker om jer.

Jeg venter spaendt paa at I udvider med en MAC-sektion.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Morten Reippuert Knu~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 19-02-02 22:01

In article <kkheodyzi7.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Jeg venter spaendt paa at I udvider med en MAC-sektion.

Ethernets ID# har næppe den store interesse for flertallet af bladets
læsere Bortset fra det kan Henrik vel klemme en enkelt off-topic
bemærkning ind om racercykler, armbåndsure, køleskabsmagneter eller
Macintosh...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Thorbjørn Ravn Ander~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 19-02-02 22:56

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> > Jeg venter spaendt paa at I udvider med en MAC-sektion.
>
> Ethernets ID# har næppe den store interesse for flertallet af bladets
> læsere

Eftersom det lader til at en stor del af roedderne er begyndt at laese
samme, er det jo noget du selv er med til at aendre.

> Bortset fra det kan Henrik vel klemme en enkelt off-topic
> bemærkning ind om racercykler, armbåndsure, køleskabsmagneter eller
> Macintosh...

Den slags brevkasser har det efter sigende med at have en tendens til
at drive henimod seksuelle ting. Hvis du kan faa det til at gaa op i
en hoejere enhed har du vist misset dit kald i livet....

Det minder mig ioevrigt om en gammel historie fra et tidligere job.

Jeg arbejdede et sted som var et lokalt spin-off, og hvor man blandt
andet trak paa de gamle systemadministratorer til at komme og nusle om
tingene saa de kunne faa PROGRAMMERET noget.

Saadanne maskiner skal have navne, og der var tradition for at
maskiner blev navngivne efter Science Fiction forfattere (saadan er
der saa meget), og da der kom en ny Sunmaskine inden for doeren skulle
den naturligvis ogsaa have et saadant. Nu forholder det sig saadan at
Sun's styresystem hedder Solaris, og det er der faktisk en Science
Fiktion forfatter der hedder, nemlig Stanislaw Lem [1]. Den
paagaeldene systemadministrator var udlaending og vidste derfor ikke
at "Lem" ogsaa betyder noget paa dansk, saa maskinen kom til at hedde
dét.

Det gik vi saa og smaagrinede lidt af i en periode indtil vi havde
vaennet os til det, hvorefter at maskinen skulle have en ekstra
harddisk, som vi bare gik ned i byen og koebte hos en lokal PC-pusher.
Den blev sat i og virkede fint, men det viste sig efter et stykke tid
at maskinen gik ned med uregelmaessige mellemrum, og skulle
genstartes. Efter at have grublet over det et stykke tid,
konstaterede vi at det var disken der var problemer med, men i vores
soegen om det var operativsystemets skyld eller disken eller noget
helt tredie fik vi formuleret spoergsmaalet:

Er det at Lem er nede, et hardware eller software-problem? [2]


[1] http://www.wsu.edu:8080/~brians/science_fiction/solaris.html

[2] Det viste sig at vaere begge dele. Solaris var alt for optimisk
med hvad disken kunne, saa den benyttede tagged-commands ved
belastning, og det kunen disken godt nok ikke lide. Da det blev
slaaet fra koerte den fint.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Morten Reippuert Knu~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 19-02-02 23:20

In article <kkg03x87c3.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> > > Jeg venter spaendt paa at I udvider med en MAC-sektion.
> >
> > Ethernets ID# har næppe den store interesse for flertallet af bladets
> > læsere
>
> Eftersom det lader til at en stor del af roedderne er begyndt at laese
> samme, er det jo noget du selv er med til at aendre.

Jeg er ked af at indrømme at jeg sansynligvis ikke kommer til at bidrage
til Luna2

> Er det at Lem er nede, et hardware eller software-problem? [2]

LOL

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Henrik Münster (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 19-02-02 22:13

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Jeg venter spaendt paa at I udvider med en MAC-sektion.

Hele bladet bruger Mac. Er det ikke godt nok? Når jeg taler i telefon
med chefredaktøren, kan jeg høre hans Mac sige "Binnnngg", når den ikke
kan konvertere mit dokument.
Jeg sad da også ved min gamle iMac på et af billederne, da vi blev
præsenteret. Desværre var det i soveværelset, da vores hus kun var halvt
færdigt. Nu skulle jeg være lidt pæn og nobel, så jeg ville ikke
ligefrem optræde i en Apple t-shirt.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Thorbjørn Ravn Ander~ (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~


Dato : 19-02-02 23:03

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:
>
> > Jeg venter spaendt paa at I udvider med en MAC-sektion.
>
> Hele bladet bruger Mac. Er det ikke godt nok? Når jeg taler i telefon
> med chefredaktøren, kan jeg høre hans Mac sige "Binnnngg", når den ikke
> kan konvertere mit dokument.

Jamen, hvorfor ikke. Sender du ikke dine indlaeg ind som HTML? Saa
kunne du maaske ogsaa vaere fri for at han ringe til dig naar han ikke
kan konvertere dit dokument...


> Jeg sad da også ved min gamle iMac på et af billederne, da vi blev
> præsenteret. Desværre var det i soveværelset, da vores hus kun var halvt
> færdigt. Nu skulle jeg være lidt pæn og nobel, så jeg ville ikke
> ligefrem optræde i en Apple t-shirt.

Ellers kunne du vel have optraadt i

http://www.redlightrunner.com/marplaidapsh.html

Hvad er der blevet af de stolte fiskertraditioner? Opererer man ikke
i gul sydvest og gummistoevler mere?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Janus Sandsgaard (19-02-2002)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 19-02-02 23:13

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Anna-Marie og jeg er begyndt at skrive en lægebrevkasse i Ude og
> Hjemme.

Jamen tillykke, Henrik og Anna-Marie. Det lyder som om det ligger i
fin forlængelse af den web-bårne brevkasse, I kørte for nogle år
siden, før netdoktor.dk m.fl tog konceptet til sig med banner og hiv
og sving? Hvilken slags læge der Anna-Marie?

-j

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Henrik Münster (20-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 20-02-02 00:32

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Jamen tillykke, Henrik og Anna-Marie. Det lyder som om det ligger i
> fin forlængelse af den web-bårne brevkasse, I kørte for nogle år
> siden, før netdoktor.dk m.fl tog konceptet til sig med banner og hiv
> og sving? Hvilken slags læge der Anna-Marie?

Tak for det. Det er lidt skørt med Anna-Marie. Hun er ved at blive
specialist i Klinisk Biokemi. "Hvad er det?", spørger I. Det er den
afdeling, der tager sig af blodprøver. Der skal jo være læger til at
tage sig af, hvilke prøver, der tilbydes og garantere kvaliteten. De
skal desuden rådgive andre læger om, hvilke prøver der er relevante i
forskellige vanskelige tilfælde.
Det skøre er, at det mildt sagt er et marginalt speciale. Man
ser f.eks. ikke mange patienter. I brevkassen skulle vi jo gerne have
lidt menneskekundskab. Anna-Marie kom ind i det, da hun skulle skrive
ph.d. for at blive specialist i Intern Medicin. Så er hun blevet
hængende.
Men Anna-Marie har arbejdet i mange år i Intern Medicin. Hun har
været særligt interesseret i hæmatologi (blodsygdomme som f.eks.
leukæmi) og kræftsygdomme. Hun er en gudsbenådet kliniker. Hun kan
næsten se på folk, hvad de fejler. Det er lidt spildt, at hun skal være
på en klinisk biokemisk afdeling. Vi behøver egentligt ikke noget
termometer herhjemme. Anna-Marie kan måle børnenes temperatur bare ved
at lægge en hånd på deres pande. Og det passer sør'me.
Hun er også meget vellidt af patienter og personale på
sygehuset. Hun slæber hjem med vin, chokolade og blomster fra tilfredse
patienter. I betragtning af, at de ikke har patienter på hendes
afdeling, så er det da meget godt klaret.
Til gengæld lider hun lidt af medicineres zebra-syndrom: Der
lyder hovtramp nede på gaden, og hun farer hen til vinduet: "En zebra,
en zebra!". Vores børn er aldrig forkølede. De har mindst en begyndede
leukæmi. Kaster de op, er det nok en hjernetumor, der giver forhøjet
tryk i hovedet osv. OK, helt så slemt er det måske ikke, men der er en
snært af det. Til gengæld er jeg stik modsat. Jeg kunne lade børnene gå
i ugevis med en brækket arm: Det er nok bare vokseværk.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Martin Edlich (20-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 20-02-02 00:36

In article <1f7vmxz.5gwzle8xvaf4N%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Hun kan næsten se på folk, hvad de fejler.

Det kan min svigermor også, jeg er dog ikke enig i diagnosen.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Morten Reippuert Knu~ (20-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 20-02-02 08:08

In article <1f7vmxz.5gwzle8xvaf4N%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Vi behøver egentligt ikke noget termometer herhjemme. Anna-Marie kan
> måle børnenes temperatur bare ved at lægge en hånd på deres pande.
> Og det passer sør'me.

Kan hun også kurere dem ved hånds pålæggelse?

> Til gengæld lider hun lidt af medicineres zebra-syndrom: Der
> lyder hovtramp nede på gaden, og hun farer hen til vinduet: "En zebra,
> en zebra!". Vores børn er aldrig forkølede. De har mindst en begyndede
> leukæmi. Kaster de op, er det nok en hjernetumor, der giver forhøjet
> tryk i hovedet osv. OK, helt så slemt er det måske ikke, men der er en
> snært af det. Til gengæld er jeg stik modsat. Jeg kunne lade børnene gå
> i ugevis med en brækket arm: Det er nok bare vokseværk.

LOL

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Besides, if you can't get a decent kernal panic or two in a month,
what's the point of living?

Niels Ebbesen (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Niels Ebbesen


Dato : 06-02-02 01:35



Henrik Münster wrote:
>
> Har I set, hvordan Apples aktier stiger og stiger? Nu er de oppe på
> 25,35. Det tegner godt


Ja det er ærgeligt, at vi aldrig fik lavet den investeringsforening, som
vi engang for lang tid siden talte en del om.

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Johnny Louis (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Louis


Dato : 06-02-02 10:52

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Henrik Münster wrote:
> >
> > Har I set, hvordan Apples aktier stiger og stiger? Nu er de oppe på
> > 25,35. Det tegner godt
>
>
> Ja det er ærgeligt, at vi aldrig fik lavet den investeringsforening, som
> vi engang for lang tid siden talte en del om.

Ja det foreslog du i august 2000 men så havde vi vel halveret vores
investering da kursen dengang var knap 50.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Henrik Münster (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 06-02-02 11:18

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
>
> > Ja det er ærgeligt, at vi aldrig fik lavet den investeringsforening, som
> > vi engang for lang tid siden talte en del om.
>
> Ja det foreslog du i august 2000 men så havde vi vel halveret vores
> investering da kursen dengang var knap 50.

Man skal passe på med aktier. Jeg købte faktisk lidt Apple-aktier i
april til kurs 24,5. De var lige raslet ned fra kurs 115. Jeg var sikker
på, at de ville stige, når nu IT-krisen var ved at være overstået og der
var store ting som f.eks. Mac OS X på vej.
Alligevel fortsatte de med at falde til omkring kurs 15. Først
nu er det oppe på det, jeg gav for dem. Nu håber jeg bare, at stigningen
fortsætter.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Jesper (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 06-02-02 17:36

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Har I set, hvordan Apples aktier stiger og stiger? Nu er de oppe på
> 25,35. Det tegner godt

Aktierne stiger og dollaren falder. Hen til kommoden og tilbaws igen.
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread
than others"--Fortæller under forteksterne på Junglebøffen.

Hanne Hertzog (09-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 09-02-02 22:17

henrik@muenster.dk writes:
>> > >
>> > > > Ja, det er lidt synd, at den pæne halvdel af vores billede er
>skjult
>> > >
>> > > Skal det forståes sådan at din kone ikke kan ses på billedet?
>> >
>> > Selvfølgelig
>>
>> Hvornår er konen begyndt at læse dk.edb.mac?

Så lykkedes mig at få et Ude og Hjemme og for medens 21 kr. har jeg nu
fået tilfredstillet min nysgerrighed og set det smukke par, både udenpå
bladet og indeni
Og det er i hvertfald en flot husru hr. Moenster har. Jeg fatter slet ikke
han har tid til at skrive her)

Bedste hilsen Hanne





Johnny Louis (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Louis


Dato : 10-02-02 01:06

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Og det er i hvertfald en flot husru hr. Moenster har. Jeg fatter slet ikke
> han har tid til at skrive her)
>
> Bedste hilsen Hanne

Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
op.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Michael Tysk-Anderse~ (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 10-02-02 15:05

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
> > Og det er i hvertfald en flot husru hr. Moenster har. Jeg fatter slet ikke
> > han har tid til at skrive her)
> >
> > Bedste hilsen Hanne
>
> Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
> op.

Nu er Henrik ikke kommunalarbejder, men man kan da sagtens slide sig op
i et 37 timers kommunaljob. Vi mangler vist hjemmehjælpere og pædagoger
af en eller anden årsag!

Det var så mit første OT indlæg uden humoristisk islæt, men jeg blev en
smule provokeret ovenstående.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Hans H.V. Hansen (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Hans H.V. Hansen


Dato : 11-02-02 17:26

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
....
> Så lykkedes mig at få et Ude og Hjemme og for medens 21 kr. har jeg nu
> fået tilfredstillet min nysgerrighed ....

Ditto her! Jeg havde håbet på et smugkig - men først kunne jeg ikke
finde bladet, dernæst måtte jeg konstatere, at 'Tab dig'-reklamen
dækkede billedet, og på det tidspunkt kunne jeg lissom ikke længere
undslå mig for at købe!

Så nu burde I vel efterhånden kunne overbevise Aller om, at de bør yde
et passende sponsorat til dk.edb.mac!:)

Inden jeg nåede dertil ('Kvickly') havde jeg i øvrigt fået den strålende
idé at studere forsiden på nettet - men, ak...den '(ude og) hjemmeside'
var da det mest elendige bras, jeg endnu har set - den må du sørge for
bliver givet en kraftig ansigtsløftning, Henrik!

(Men bladet anser sikkert ikke sine kernelæsere for at være den type,
der sidder og surfer? [- øh, og utvivlsomt med rette])

Jeg har i øvrigt tænkt på, at 'grundmodulerne' i de spørgsmål, der
sendes til sådanne 'kasser' sandsynligvis er temmelig
'tidsinvariante'(?)

Hvis det er korrekt, kunne I vel spare en del tid ved at købe
rettighederne til E. Münsters 'X files'? :))

--
med venlig hilsen
Hans

Henrik Münster (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 11-02-02 22:49

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Så nu burde I vel efterhånden kunne overbevise Aller om, at de bør yde
> et passende sponsorat til dk.edb.mac!:)

Jeg skal prøve. I det mindste har de fyldt Ude og Hjemmes redation med
Mac. Det er da altid en trøst. Hvad kan vi i øvrigt bruge penge til her
i gruppen. Vi har jo ikke de store driftsudgifter. Skal vi holde en
fest, eller hvad?

> Inden jeg nåede dertil ('Kvickly') havde jeg i øvrigt fået den strålende
> idé at studere forsiden på nettet - men, ak...den '(ude og) hjemmeside'
> var da det mest elendige bras, jeg endnu har set - den må du sørge for
> bliver givet en kraftig ansigtsløftning, Henrik!

Det er da bedre end siden med juletræ og nisser, som de viste indtil for
en uge siden. Desværre er den lavet med Frontpage og Windows-tegnsæt

> (Men bladet anser sikkert ikke sine kernelæsere for at være den type,
> der sidder og surfer? [- øh, og utvivlsomt med rette])

Vi har da fået flere spørgsmål via e-mail end via snail-mail. Otte mod
fem, men vi er jo også lige begyndt. Nogle af de e-mail er temmeligt
dårligt skrevet. Man må undre sig over, at vedkommende er i stand til at
få en e-mail sendt afsted.

> Jeg har i øvrigt tænkt på, at 'grundmodulerne' i de spørgsmål, der
> sendes til sådanne 'kasser' sandsynligvis er temmelig
> 'tidsinvariante'(?)
>
> Hvis det er korrekt, kunne I vel spare en del tid ved at købe
> rettighederne til E. Münsters 'X files'? :))

SSSSHHHH! Nu må du ikke afsløre os. Min far ville faktisk gerne hjælpe
os igang og gav os nogle gamle svar af hans. Det er jo svært at skrive
en brevkasse uden spørgsmål, og man får jo ikke nogen spørgsmål, hvis
man ikke har en brevkasse. Det er lidt af et "Punkt 22". Da vi så læste
hans svar, var de så gamle, at han skrev "De" til folk. Vi formulerede
dem lidt om. Nu er der ved at komme gang i biksen, så vi håber, vi kan
klare os selv fremover.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Morten Reippuert Knu~ (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 11-02-02 23:04

In article <1f7gdz4.egt6ea7nlcwgN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> > Så nu burde I vel efterhånden kunne overbevise Aller om, at de bør yde
> > et passende sponsorat til dk.edb.mac!:)
>
> Jeg skal prøve. I det mindste har de fyldt Ude og Hjemmes redation med
> Mac. Det er da altid en trøst. Hvad kan vi i øvrigt bruge penge til her
> i gruppen. Vi har jo ikke de store driftsudgifter. Skal vi holde en
> fest, eller hvad?

Jeg vil forslå en ny 800MHz imac til os alle

> Vi har da fået flere spørgsmål via e-mail end via snail-mail. Otte mod
> fem, men vi er jo også lige begyndt. Nogle af de e-mail er temmeligt
> dårligt skrevet. Man må undre sig over, at vedkommende er i stand til at
> få en e-mail sendt afsted.

Er det problemer med N og T fingrene der søges lægelige råd om ?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Henrik Münster (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 11-02-02 23:35

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg vil forslå en ny 800MHz imac til os alle

Send mig lige en mail med antallet.

> Er det problemer med N og T fingrene der søges lægelige råd om ?

Mere punktum- og kommafingeren. Samt grammatikcentret i hjernen. Nej, nu
skal vi ikke gøre nar ad folk. Det er ikke alle, der er vant til at
skrive. Det er jo heller ikke den vigtigste evne her i livet.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Morten Reippuert Knu~ (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 11-02-02 23:50

In article <1f7grzv.9orq711i8wf7fN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> > Jeg vil forslå en ny 800MHz imac til os alle
>
> Send mig lige en mail med antallet.

En til mig og en til dig, andre?

> > Er det problemer med N og T fingrene der søges lægelige råd om ?
>
> Mere punktum- og kommafingeren. Samt grammatikcentret i hjernen. Nej, nu
> skal vi ikke gøre nar ad folk.

Hvorfor ikke+

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Mich. Ottosen (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 12-02-02 00:24

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> In article <1f7gdz4.egt6ea7nlcwgN%muenster@esenet.dk>,
> muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> > Hvad kan vi i øvrigt bruge penge til her
> > i gruppen. Vi har jo ikke de store driftsudgifter. Skal vi holde en
> > fest, eller hvad?

Ikke noget eller hvad. Vl vil sørme have en fest ..

> Jeg vil forslå en ny 800MHz imac til os alle

Det lyder godt. Som supplement til vores bærbare, ik'? (undskyld,
Morten!)

>
> Er det problemer med N og T fingrene der søges lægelige råd om ?
Det ville være dejligt, hvis Dr.Xray osse var lidt ortopæd. Jeg har også
noget med en en "l" finger (læs: langefingeren, der stritter for meget)
:) Bare se ovenfor: en i finger der tror, at den er en l finger ...

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Morten Reippuert Knu~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 12-02-02 00:36

In article <1f7gu25.8aslmz1gcog9yN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> > > Hvad kan vi i øvrigt bruge penge til her
> > > i gruppen. Vi har jo ikke de store driftsudgifter. Skal vi holde en
> > > fest, eller hvad?
>
> Ikke noget eller hvad. Vl vil sørme have en fest ..

quotefucker!

> > Jeg vil forslå en ny 800MHz imac til os alle
>
> Det lyder godt. Som supplement til vores bærbare, ik'? (undskyld,
> Morten!)

sådan én har jeg da også...

> > Er det problemer med N og T fingrene der søges lægelige råd om ?

> Bare se ovenfor: en i finger der tror, at den er en l finger ...

ou?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Mich. Ottosen (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 12-02-02 02:20

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> > Ikke noget eller hvad. Vl vil sørme have en fest ..
>
> quotefucker!

Ja, det må du sku undskylde.
Henrik The Monster XRay var den der _spurgte_ om en fest "eller hvad" Og
netop der svarede jeg, at vi gerne vil have en fest. Det er da sjovere
end "eller hvad"

> sådan én har jeg da også...
Men virker den - nu igen? Det ville glæde mig.

> > Bare se ovenfor: en i finger der tror, at den er en l finger ...
>
> ou?
Citat:

> > Vl vil sørme have en fest

C'a :)

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Morten Reippuert Knu~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 12-02-02 02:50

In article <1f7gywl.69z225q1zy2oN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:
>
> > > Ikke noget eller hvad. Vl vil sørme have en fest ..
> >
> > quotefucker!
>
> Ja, det må du sku undskylde.
> Henrik The Monster XRay var den der _spurgte_ om en fest "eller hvad" Og
> netop der svarede jeg, at vi gerne vil have en fest. Det er da sjovere
> end "eller hvad"

Du qutefucker i og med du skriver dit svar til Henrik i et svar på mit
indlæg ...og iøvrigt

> > sådan én har jeg da også...
>
> Men virker den - nu igen? Det ville glæde mig.

den virker men kun når HD'en sættes i et eksternt FW kabinet.

> > > Bare se ovenfor: en i finger der tror, at den er en l finger ...
> >
> > ou?
> Citat:
>
> > > Vl vil sørme have en fest

Aha - Jeg troede blot at du påpegede endnu et eksempel på din downskab
(læs: pjekkeri fra dit job som min stavekontrol)

> C'a :)

bon

(fransk er ikke min stærk side, selvom jeg have faget 3 år i gymnasiet
og i øvrigt har sprogøre. Jeg kunne læse en text op på formste vis men
jeg forstod betsmt ikke hvad det var jeg læste op - For et par år siden
på en ferie i Firentze opdagede jeg, at jeg var langt bedre til at læse
og forstå italiensk end fransk)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Michael Tysk-Anderse~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 12-02-02 17:31

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg kunne læse en text op på formste vis men
> jeg forstod betsmt ikke hvad det var jeg læste op

Det gør vi andre skam heller ikke. :)
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Martin Edlich (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-02-02 01:04

In article <1f7gu25.8aslmz1gcog9yN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> (læs: langefingeren, der stritter for meget)

Er du autonom?

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Mich. Ottosen (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 12-02-02 02:20

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <1f7gu25.8aslmz1gcog9yN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
> mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:
>
> > (læs: langefingeren, der stritter for meget)
>
> Er du autonom?

Helt korrekt set, når jeg ser en politipatrulje, der optræder
provokerende og meget autoritært, rykker det meget i min l-finger ..
Når det gælder om at holde med de sårbare og udsatte i dette samfund, så
er jeg autonom og ... jeg køber æg ind i store bakker. Men det er ikke
sådan bare nogen fra en *DAN*æg æggefarm. Det er gode og velvoksne æg
fra en lokal æg-pusher (nej, nej, de kommer naturligvis fra hans høns!).
Prisen er ca. kr. 1,25 pr. XL æg!
De smager godt, men jeg ved ikke om de føles godt i nakken?

En Bakskuld føles vel heller ikke rart i nakken? Spørg nu ikke mig, jeg
har altid smidt dem på panden. Det med at få noget i nakken er
forbeholdt andre mennesker

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen
hvis ur nu siger 02:14 - kom den frem med en korrekt tidsangivelse?

Martin Edlich (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-02-02 02:29

In article <1f7gz7y.hz6my9sxbhe2N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Helt korrekt set, når jeg ser en politipatrulje, der optræder
> provokerende og meget autoritært, rykker det meget i min l-finger ..

Jeg vil godt lige advarende sige at "ser den her brækket ud?" ikke
opfattes som en formildende omstændighed når man viser svinebondens
lillebror omtalte finger.

> Når det gælder om at holde med de sårbare og udsatte i dette samfund, så
> er jeg autonom

> En Bakskuld

En hvad?

> føles vel heller ikke rart i nakken? Spørg nu ikke mig, jeg
> har altid smidt dem på panden. Det med at få noget i nakken er
> forbeholdt andre mennesker

Hvis vi nu antager at hr. Fjogh er dum i nakken, fik han så noget på den
dumme?

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Henrik Münster (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 12-02-02 12:51

On Tue, 12 Feb 2002 02:28:37 +0100, Martin Edlich
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <1f7gz7y.hz6my9sxbhe2N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
> mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:
>

> > En Bakskuld
>
> En hvad?

En daps! Eller er det dabs?
--
Med venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg

Christian Winther Be~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 12-02-02 15:08

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> On Tue, 12 Feb 2002 02:28:37 +0100, Martin Edlich
> <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:
>
> > In article <1f7gz7y.hz6my9sxbhe2N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
> > mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:
> >
>
> > > En Bakskuld
> >
> > En hvad?
>
> En daps! Eller er det dabs?

Tarrfesk!

--
Christian

Morten Reippuert Knu~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 12-02-02 02:49

In article <1f7gz7y.hz6my9sxbhe2N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> > > (læs: langefingeren, der stritter for meget)
> >
> > Er du autonom?

Nej, men mundvandet forlader munden i kortvarige ryk hver eneste gang
Pia toner frem på fjernsynsskærmen samtidig med at jeg gestkulerer
voldsomt og fremstammer agressive mishagsytringer.

> Helt korrekt set, når jeg ser en politipatrulje, der optræder
> provokerende og meget autoritært, rykker det meget i min l-finger ..
> Når det gælder om at holde med de sårbare og udsatte i dette samfund, så
> er jeg autonom

Kan man overhovedet være autonom og bo i Esbjerg?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Martin Edlich (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-02-02 02:55

In article <spam-68FA07.02483312022002@localhost>,
Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Nej, men mundvandet forlader munden i kortvarige ryk hver eneste gang
> Pia toner frem på fjernsynsskærmen

Hver sin lyst....

> Kan man overhovedet være autonom og bo i Esbjerg?

Jeg kunne forestille mig at "atmosfæren" kunne gøre en fjendtligt
indstillet over for hvad som helst.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Morten Reippuert Knu~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 12-02-02 03:39

In article <newsspam3-E86B0B.02544512022002@dtext.news.tele.dk>,
Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> > Nej, men mundvandet forlader munden i kortvarige ryk hver eneste gang
> > Pia toner frem på fjernsynsskærmen
>
> Hver sin lyst....

så, så...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Martin Edlich (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-02-02 07:27

In article <spam-D442DB.03391712022002@localhost>,
Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> > Hver sin lyst....
>
> så, så...

Den var *for* fristende

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Michael Tysk-Anderse~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 12-02-02 17:37

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <spam-D442DB.03391712022002@localhost>,
> Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:
>
> > > Hver sin lyst....
> >
> > så, så...
>
> Den var *for* fristende

Ja det ville være synd og skam at lade den stå! Sikke et svineri der må
være i Mortens TV-stue efter TVAvisen og nyhedderne!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Martin Edlich (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-02-02 17:48

In article <1f7i635.11um3bx1qvisr6N%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Ja det ville være synd og skam at lade den stå!

Definer lige "den".

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Michael Tysk-Anderse~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 12-02-02 18:19

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <1f7i635.11um3bx1qvisr6N%mta@mac.com>,
> mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:
>
> > Ja det ville være synd og skam at lade den stå!
>
> Definer lige "den".

Vi skal lige et par indlæg tilbage. Der henvises selvfølgelig til
Morten, som savler stødvist når han ser Pia.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Martin Edlich (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 12-02-02 19:32

In article <1f7i7qj.hi0tv1cn0vzmN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Vi skal lige et par indlæg tilbage. Der henvises selvfølgelig til
> Morten, som savler stødvist når han ser Pia.

Nu ødelagde du altså det hele...

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Henrik Münster (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 11-02-02 23:35

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Og det er i hvertfald en flot husru hr. Moenster har. Jeg fatter slet ikke
> han har tid til at skrive her)

Tak for de pæne ord. Jeg har ladet dem gå videre. Anna-Marie har det
temmeligt hårdt for tiden med alt for mange ting at nå, så hun trænger
til lidt opmuntring.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Christian Winther Be~ (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 14-02-02 16:51

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:


> Tak for de pæne ord. Jeg har ladet dem gå videre. Anna-Marie har det
> temmeligt hårdt for tiden med alt for mange ting at nå, så hun trænger
> til lidt opmuntring.

Da ikke mindst når man tager ugens tema i betragtning. Hvis ikke I
rigtig får breve endnu, hvor får I så ideerne fra?

Til alle de, der ligesom jeg gik glip af sidste uges billede, så er Ude
og Hjemme igen på gaden med et billede af Eudoradoktoren med frue -
denne gang uden en dækkende slankebog. Brevkassen har åbenbart et tema,
der er som skrevet til Martin Edlich.

--
CHristian

Michael Tysk-Anderse~ (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 14-02-02 16:55

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Brevkassen har åbenbart et tema,
> der er som skrevet til Martin Edlich.

Jeg troede at Ude og Hjemme var et pænt familieblad! :)
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Christian Winther Be~ (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 14-02-02 17:07

Michael Tysk-Andersen <mta@mac.com> wrote:

> Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:
>
> > Brevkassen har åbenbart et tema,
> > der er som skrevet til Martin Edlich.
>
> Jeg troede at Ude og Hjemme var et pænt familieblad! :)

Jeg var også klædeligt chokeret.

--
Christian

Henrik Münster (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 14-02-02 22:10

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Michael Tysk-Andersen <mta@mac.com> wrote:
>
> > Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:
> >
> > > Brevkassen har åbenbart et tema,
> > > der er som skrevet til Martin Edlich.
> >
> > Jeg troede at Ude og Hjemme var et pænt familieblad! :)
>
> Jeg var også klædeligt chokeret.

De - ahem - forsøger at få et mere ungdommeligt image. Jeg ved
ikke,hvordan jeg kommer ind i billedet der
De forskellige ugeblade forsøger naturligvis at profilere sig,
så de tiltaler forskellige målgrupper. Der er faktisk stor forskel på
dem, hvis man ser efter.
Tiderne har jo også ændret sig, så man kan tillade sig at skrive
mere om den slags frække ting end for 20 år siden.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Mich. Ottosen (16-02-2002)
Kommentar
Fra : Mich. Ottosen


Dato : 16-02-02 00:33

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> De - ahem - forsøger at få et mere ungdommeligt image. Jeg ved
> ikke,hvordan jeg kommer ind i billedet der
> De forskellige ugeblade forsøger naturligvis at profilere sig,
> så de tiltaler forskellige målgrupper.

Som jeg næppe tror, at de har ret meget begreb om. De købet sikkert
nogle dyre undersøgelser. Meeeen deres holdninger er alt for
stereotypiske .... men jeg skal nok afstå fra en længere diskussion her.
Desværre er der ikke nogen NG, der hedder noget med "presse" el.
"journalistik" - det kunnne ellers være interessant ;)

> Tiderne har jo også ændret sig, så man kan tillade sig at skrive
> mere om den slags frække ting end for 20 år siden.

Er det et = mellem GudEdlich og 'den slags frække ting' ? Fortæl,
fortæl.
Jeg køber ikke bladet for at se det, selvom det nok kunne støtte dig,
Henrik. Til noget mere Gori til carporten? Eller en ny flise i
kakkelbordet, når du sætter 5300'eren lidt hårdt ned? Fortæl endelig
ikke din kone, at det var mig, der kom med 'det gode råd' ... så får jeg
jo aldrig lov at se le Palais rue de M. Gyde ...

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Martin Edlich (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 14-02-02 18:39

In article <1f7lt8z.1dlppaf1vvxntfN%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Winther Bech) wrote:

> Brevkassen har åbenbart et tema, der er som skrevet til Martin Edlich.

Uha, nu bliver jeg sgu nysgerrig. Nævnte blad har jeg for øvrigt selv
optrådt i.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Christian Winther Be~ (15-02-2002)
Kommentar
Fra : Christian Winther Be~


Dato : 15-02-02 09:49

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <1f7lt8z.1dlppaf1vvxntfN%bechd@mac.com>,
> bechd@mac.com (Christian Winther Bech) wrote:
>
> > Brevkassen har åbenbart et tema, der er som skrevet til Martin Edlich.
>
> Uha, nu bliver jeg sgu nysgerrig. Nævnte blad har jeg for øvrigt selv
> optrådt i.

Lak og latex?

Eller "Martin troede han var Gud - pillerne fik mig ned på jorden igen"

--
Christian

Martin Edlich (15-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 15-02-02 09:52

In article <1f7n4h0.d0hs7e1cdn8k1N%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Winther Bech) wrote:

> Eller "Martin troede han var Gud - pillerne fik mig ned på jorden igen"

Jeg må have glemt at tage de piller....

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Henrik Münster (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 14-02-02 22:10

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Da ikke mindst når man tager ugens tema i betragtning. Hvis ikke I
> rigtig får breve endnu, hvor får I så ideerne fra?

Vi havde en brevkasse på Internettet fra 1996-99. Vi har hundredevis af
spørgsmål, hvis ikke et par tusinde, som vi kan tage fra. Det står der
også.
Jeg må tilstå, at vi også har digtet et par. Men det er man
næsten altid nødt til. Mange skriver flere sider med mange forskellige
spørgsmål. Hvis vi skulle bringe alt det, var der slet ikke plads til
vores svar. Man må derfor korte meget ned.
Ofte vil man vente, til der er ti spørgsmål om det samme, og så
lave et fælles spørgsmål. Der kommer måske et spørgsmål om fodvorter
hver uge, men man kan jo ikke have et svar om det hver uge.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Hanne Hertzog (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 10-02-02 10:21

bendataFJERN@dettepostman.dk writes:
>Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>> Og det er i hvertfald en flot husru
Undskyld her skulle selvfølgelig stå hustru
> hr. Moenster har. Jeg fatter slet ikke
>> han har tid til at skrive her)
>>
>> Bedste hilsen Hanne
>
>Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
>op.

Det var nu ikke det jeg mente, jeg tænkete nærmest at kunne løsrive sig.
når man har sådan en flot kone

Nå, men det skal vi jo ikke vade i

Hilsen Hanne
>
>
>Med venlig hilsen
>Johnny Louis





Skal du sejre, skal du slås med dig selv


Martin Edlich (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 10-02-02 12:09

In article <fc.0073fb6b03dc01be3b9aca008163dd8b.3dc01cb@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> >Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
> >op.
>
> Det var nu ikke det jeg mente, jeg tænkete nærmest at kunne løsrive sig.
> når man har sådan en flot kone

Kan man ikke slide sig selv op på en flot kone?

> Nå, men det skal vi jo ikke vade i

Jo.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Johnny Louis (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Louis


Dato : 10-02-02 12:43

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> In article <fc.0073fb6b03dc01be3b9aca008163dd8b.3dc01cb@net.dialog.dk>,
> "Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
> > >Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
> > >op.
> >
> > Det var nu ikke det jeg mente, jeg tænkete nærmest at kunne løsrive sig.
> > når man har sådan en flot kone
>
> Kan man ikke slide sig selv op på en flot kone?

Er det ikke et brevkasse spørgsmål ?

Med venlig hilsen
Johnny louis

Martin Edlich (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 10-02-02 13:11

In article <1f7e355.6rz1t21juc62gN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk>,
bendataFJERN@DETTEpostman.dk (Johnny Louis) wrote:

> > Kan man ikke slide sig selv op på en flot kone?
>
> Er det ikke et brevkasse spørgsmål ?

Jo, det kunne være man skulle sende det ind. Dr. Muenster burde jo kunne
svare på det.

Nu jeg har dig i røret, gider du så ikke lige maile mig dit kontonummer
inden jeg synes min glemsomhed bliver ALT for pinlig?

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Johnny Louis (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Louis


Dato : 10-02-02 13:50

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Nu jeg har dig i røret, gider du så ikke lige maile mig dit kontonummer
> inden jeg synes min glemsomhed bliver ALT for pinlig?

Aftalen lød på Jan. kvartal, så der er altså tid nok og intet pinligt.

Giro 16 41 17 44

Med venlig hilsen
Johnny louis

Hanne Hertzog (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 10-02-02 13:44

bendataFJERN@dettepostman.dk writes:
>>
>> > >Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig
>selv
>> > >op.
>> >
>> > Det var nu ikke det jeg mente, jeg tænkete nærmest at kunne løsrive
>sig.
>> > når man har sådan en flot kone
>>
>> Kan man ikke slide sig selv op på en flot kone?
>
>Er det ikke et brevkasse spørgsmål ?
>
>Med venlig hilsen
>Johnny louis

Det vil jeg også mene. Tror du vi får et ordentlig svar?

Hilsen Hanne



Johnny Louis (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Louis


Dato : 10-02-02 14:15

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> bendataFJERN@dettepostman.dk writes:
> >>
> >> > >Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig
> >selv
> >> > >op.
> >> >
> >> > Det var nu ikke det jeg mente, jeg tænkete nærmest at kunne løsrive
> >sig.
> >> > når man har sådan en flot kone
> >>
> >> Kan man ikke slide sig selv op på en flot kone?
> >
> >Er det ikke et brevkasse spørgsmål ?
> >
> >Med venlig hilsen
> >Johnny louis
>
> Det vil jeg også mene. Tror du vi får et ordentlig svar?
>
> Hilsen Hanne

Mon der findes et ordentligt svar på det spørgsmål.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Hanne Hertzog (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 11-02-02 00:20

mta@mac.com writes:
>
>> Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
>> op.
Sådan går det når man klipper i teksten. Den sætning med kumunalarbejdere,
var altså ikke fra mig.

Hr. Moenster er vel stats ansat om noget?

Men nu har vi vel egentlig ævlet nok om det?

Hilsen Hanne



Michael Tysk-Anderse~ (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 11-02-02 01:46

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> >> Det er vel sjældent man hører om kommunalarbejdere der slider sig selv
> >> op.
> Sådan går det når man klipper i teksten. Den sætning med kumunalarbejdere,
> var altså ikke fra mig.
>
> Hr. Moenster er vel stats ansat om noget?

Næppe!

> Men nu har vi vel egentlig ævlet nok om det?

Ja!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Henrik Münster (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 11-02-02 02:36

Michael Tysk-Andersen <mta@mac.com> wrote:

> Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
> > Hr. Moenster er vel stats ansat om noget?
>
> Næppe!

Det er jo amterne der ejer sygehusene, så strengt tager er jeg ansat af
Ribe Amt.

> > Men nu har vi vel egentlig ævlet nok om det?
>
> Ja!

Enig!
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Hanne Hertzog (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 12-02-02 10:24

spam@reippuert.dk writes:
>
>Er det problemer med N og T fingrene der søges lægelige råd om ?
>
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...
>
><icq:131382336>

Den er jeg med på, men jeg tager gerne hele alfabetet

Hilsen Hanne

Skal du sejre, skal du slås med dit tastatur


Morten Reippuert Knu~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 12-02-02 10:58

In article <fc.0073fb6b03dd70503b9aca008163dd8b.3dd708a@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Den er jeg med på, men jeg tager gerne hele alfabetet
>
> Hilsen Hanne
>
> Skal du sejre, skal du slås med dit tastatur

eller installere cocoAspell

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Hanne Hertzog (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 12-02-02 11:13

spam@reippuert.dk writes:
>
>eller installere cocoAspell
>
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...
>
><icq:131382336>

Uha, det lyder som volapyk i mine øre. jeg er slet ikke inde i alt sådan
noget avanceret. Min hjerne er vist også for lille
Og for gammel(.

Hilsen Hanne



Skal du sejre, skal du slås med dig selv og min lille hjerne


Morten Reippuert Knu~ (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 12-02-02 11:24

In article <fc.0073fb6b03dd7bb73b9aca008163dd8b.3dd7c71@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Skal du sejre, skal du slås med dig selv og min lille hjerne

du er vist en rigtig slagssøster...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...

<icq:131382336>

Hanne Hertzog (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 12-02-02 12:04

spam@reippuert.dk writes:
> "Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
>> Skal du sejre, skal du slås med dig selv og min lille hjerne
jeg kan se at det kan lyde som om du skal slås. men det var mig selv jeg
mente
>
>
>du er vist en rigtig slagssøster...
Heldigvis kun med ord, men det er jo til gengæld rigtig sjov og jeg nyder
da også alle de OT'er der går på den slags. selvom det for andre, en gang
imellem sikkert kan blive for meget. M (men altså ikke for mig) Gør
hverdagenn til en festdag med humor, så er der noget ved et hele

Bedst slags hilsen Hanne
>
>
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...
>
><icq:131382336>






Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste