Geforce????
Fra : Henrik Andersen

Dato : 05-02-02 00:29

Hej, jeg har lige skiftet mit 3dfx kort ud med et geforce kort, MEN nu er
prob at jeg ikke ved hav jeg skal sætte indstillingen i Unreal Tournament
til, enten virker det ikke eller også er det dårligere end 3Dfx, hvad gør
jeg forkert??

Henrik

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 05-02-02 02:28

Hvad er det for en indstilning?
Er det video driver indstilningen?

Andreas Swiatek

Fra : Mistral

Dato : 05-02-02 13:23

du skal hente en patch til unreal, så du kan køre opengl. det var det jeg
gjorde. prøv og tjek deres hjemmeside

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-02-02 13:43

Henrik Andersen wrote:

> [...]
> til, enten virker det ikke eller også er det dårligere end 3Dfx, hvad gør

Ikke noget nødvendigvis.

Unreal enginen som UT er lavet blev oprindeligt optimeret til Glide(3dfx) og
det er stadig sådan et CPU'en belastes en lille smule mindre ved Glide end ved
D3D/OpenGL.

Installer UT 4.36, nyeste drivere til dit GeForce kort (www.nvidia.com),
DirectX8 og prøv så de forskellige render DLL's som findes på Unreal
Technology hjemmesiden. Om OpenGL eller D3D er bedst er smag og behag, men UT
skal kører en af de to.

Med alt opdateret vil du endda kunne bruge de flotte texture fra CD2 og så tør
jeg godt love det bliver flottere end med dit 3dfx kort.

Mvh

Bruno

PS. Opfølgende spørgsmål bør nok rettes til dk.spil.computer