Syncronisering af scrollbars
Fra : Kent Skovgaard

Dato : 04-02-02 22:41

hvis man add'er flere items til en listbox end den kan rumme, indsættes der
automatisk en rullepanel. jeg har 2 listboxe som er syncrone hvad angår
markering.
Er der en der ved hvordan syncroniserer de lodrette rullepaneler i 2
listboxe, eller kan sige hvilken egenskab der skal benyttes?

hilsen Kent

Fra : Carsten Suurland

Dato : 04-02-02 23:25

Hej Kent

Brug ListIndex

List1.ListIndex = List2.ListIndex

/Carsten Suurland

Fra : Kent Skovgaard

Dato : 05-02-02 22:05

Tak for forslaget, men det var vist ikke lige det.
Det med listindex syncroniserer jo markeringen i listboxene - det var nu
rullepanelerne jeg manglede at få syncroniseret. Det skulle gerne være sådan
at når jeg kører med rullepanelet i list1, så kører list2 med op og ned.

Fra : Jan Olsen

Dato : 06-02-02 09:13

>...... Det skulle gerne være sådan
> at når jeg kører med rullepanelet i list1, så kører list2 med op og ned.

Prøv med

list1.topindex=list2.topindex

Jan Olsen

Fra : Kent Skovgaard