Ombetrækning af sæde
Fra : Jesper Ankersen

Dato : 04-02-02 21:33

Jeg skal have ombetrukket et lemans III sæde, idet det gamle skumsæde er
lidt revnet. Hvem kender en god polstre mand ?

På forhånd tak

--
Jesper Ankersen
Dynomet Sales A/S

Fra : Ped

Dato : 05-02-02 16:37

Hej,

Jeg fandt en adresse:

Lyngbyvejens Autosadelmageri, Rådmandsgade 54, Tlf - 35 83 68 08. Jeg kender
ikke firmaet, har intet hørt om det og har ingen anelse om
arbejdskvaliteten.

Hvis det kun er betrækket der er revnet, vil du sikkert kunne bestille et
nyt gennem din forhandler, og tør du ikke selv give dig i kast med at sætte
det på, vil den nærmeste møbelpolstrer garanteret gerne gøre det for dig.
Sådan gjorde jeg engang med min gamle Suzuki, resultetet var perfekt og jeg
gav kun en slik.Måske vil han endda tilbyde dig at lave et nyt betræk i et
bedre materiale end det sædebetræk normalt er lavet af, så prøv at spørge
der inden du går hen til forhandleren.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : bwl