KN til XJ600s div
Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-02-02 20:28

Hejsa,

tænker på at købe et KN filter til min mc.
Det er en XJ600s div fra 1996.

Nogen der har prøvet dette ?

Lyder det bedre ? jeg forventer ikke det giver mere træk, men en federe lyd

Thomas

Fra : S.G

Dato : 04-02-02 22:59

så skal du nok kombinere det med en anden udstødning, og nok osse justering
af kaburatorerne

Fra : PeterW

Dato : 04-02-02 23:08

> så skal du nok kombinere det med en anden udstødning, og nok osse
justering
> af kaburatorerne
Nogen forslag til hvad og hvordan ?

Mvh
Peter
* også en snart forårsklar XJ600S Div '93 *

Fra : S.G

Dato : 04-02-02 23:11

køb en udstødning til xj600 i Tyskland uden ABE og TÜV, smid et Kn-filter i
maskinen (som osse købes i Tyskland, koster 60% af prisen end hvad de tager
herhjemme), Montér lortet, og find inden kort tid en gut der kan trix med en
kaburator.

Fra : Niels Drewes

Dato : 05-02-02 19:28

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tager
> herhjemme), Montér lortet, og find inden kort tid en gut der kan trix med

Hvis I vil have en ny udstødning til jeres motorcykler, bør I tjekke at der
er plads til centralfoden.

Vh

Niels
XJ600S std

Fra : S.G

Dato : 04-02-02 23:19

anyway smid lige en mail til mig privat begge to... Jeg er ret sikker på at
jeg kender manden der kan hjælpe jer

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-02-02 08:26

> [...]
> Det er en XJ600s div fra 1996.
>
> Nogen der har prøvet dette ?
>
> Lyder det bedre ? jeg forventer ikke det giver mere træk, men en federe

Hej Thomas.

KN filter + Jet kit ( andre nåle og dysser ) + udstødning skal nok købes
samlet ?

Du kan se priser her : http://www.sayjes.dk/yamahaframe.html

Laser laver to 'systemer' til Yamaha XJ 600 ( N + S )

En komplet 4 i 1 ( K2- Sport ) og et par Slip On potter ( ProStock - Sport )
til de originale forrør,( så man stadig har en udstødning i hver side )
begge systemer kan vist nok også fås i 'Street legal'

Smider 2'stk pdf-filer i dk.binaer.motor, under sub. Laser til Yamaha XJ 600

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der godt kunne tænke sig et par ProStock Sport potter til

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-02-02 10:07

hejsa,

jeg havde sådan set kun tænkt på at skifte luftfiltret

Med det formål at få en federe lyd, men dette kan ikke opnåes uden skift af
udstødning og dyser/nåle?

mvh

Thomas

Fra : Pusterummet

Dato : 05-02-02 12:02

filter giver ikke mere lyd.. Det skal kombineres med det andet