Lange beskeder i Nokia 8310
Fra : Bjarne

Dato : 04-02-02 18:55

Kan det virkelig være rigtigt at et nyt produkt som 8310 ikke kan sende
lange beskeder (460 tegn) som 3310? Er der noget jeg har overset????

Bjarne

Fra : Anders HJ

Dato : 04-02-02 19:06

Det er korrekt, og det var med til at afskrække mig fra at købe en selv.
Årsagen er et eller andet latterligt princip med, at Nokia ikke sammenfører
de forskellige produktliniers teknologifordele, så derfor er 8310 en
viderudvikling fra 8210.

Til gengæld er alle Nokia's konkurrenter efterhånden begyndt at stoppe denne
funktion i alle deres telefoner, så medmindre du er Nokia-freak vil jeg
anbefale du kigger på et andet mærke.

Anders

Fra : Anders Berg

Dato : 05-02-02 15:12

Jeg gik fra en 8210 til en 3310 og nu til en 8310. Det generer
overhovedet IKKE mig at man kun kan skrive 160 tegn. Det gør blot at min
telefon regning bliver lidt mindre da jeg så skriver færre beskeder. Jeg
synes dog at det er en overdrevet fed telefon. Jeg er virkelig glad for
min. Hvis du ser på andre mærker som fx Ericson's T68 har den problem
med at ordbogen er langsom. Så alle telefoner har fordele og ulemper.

Anders

Fra : Christian Larsen

Dato : 04-02-02 21:14

Hej.

Nej, det er korrekt.

m.v.h.
Christian.

Fra : Hans-Jacob

Dato : 04-02-02 22:56

> Kan det virkelig være rigtigt at et nyt produkt som 8310 ikke kan sende
> lange beskeder (460 tegn) som 3310? Er der noget jeg har overset????
hmm ja har du set på 5210?

Mvh.
Hans-Jacob