Håndbold medaljer
Fra : Spike

Dato : 04-02-02 16:32

http://www.bt.dk/Sport.pl?Idraet=Haandbold&c=right&aid=86770

Følgende uddrag er fra B.T. i dag:

"Det er den første medalje til dansk herrehåndbold i 35 år. Det er den
bedste placering ved et EM. Og det er første gang nogen sinde, at et
mandligt dansk håndboldlandshold vinder en medaljekamp ved et OL, EM og VM."

Mit spørgsmål er så: Hvad var det for nogle medaljer vi vandt for 35 år
siden?

--
Spike

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 04-02-02 21:09

Det var sølvmedaljer!

Fra : Kim Riber

Dato : 04-02-02 21:39

hmmmm mener det var sølv ved vm i sverige engang i 60'erne

--
Kim Riber

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 03-02-02 22:30

Spike wrote:
> [...]
> Mit spørgsmål er så: Hvad var det for nogle medaljer vi vandt for 35 år

Der ligger vel det i det, at det danske landshold ikke før har vundet en
medalje-kamp!
En sølvmedalje får man jo, fordi man har tabt en kamp...

Øster

Fra : Spike

Dato : 05-02-02 17:04

"Niels-Jørgen Østerby" <oesterby@esenet.dk> wrote in message

> Der ligger vel det i det, at det danske landshold ikke før har vundet en
> medalje-kamp!
> En sølvmedalje får man jo, fordi man har tabt en kamp...

Klart!! Sådan havde jeg ikke lige set på det. Takker for det!

--
Spike

Fra : IT Kursist

Dato : 11-02-02 13:02

"Spike" <xpeded@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
VM."

> Mit spørgsmål er så: Hvad var det for nogle medaljer vi vandt for 35 år

hej
de medaljer vi vandt for 35 år siden var af sølv. jeg ved ikke hvor de
spillede
men vinder man en sølvmedaljer eller taber man en guldmedaljer,
jeg mener man taber en guldmedalje, skuffelsen er stor lige efter kampen men
efter noget tid bliver man da glad for medaljen.

mette