Fartbegrænsning..
Fra : MoDeM

Dato : 04-02-02 16:19

Hej..

Den der fartbegrænsning de har på thansen til 300 kr, er det noget som
virker...???

Blev lige stoppet i dag uden skriverne i min sonic det kostet lige 1000 kr

Så kunne det jo være meget rat med sådan en lille kontakt, for ellers er der
jo ik noget at se på scooteren når det kun er skiverne der er taget....

Mvh
MoDeM

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-02-02 17:31

"MoDeM" <morten@funstuff.dk> skrev i en meddelelse
> Blev lige stoppet i dag uden skriverne i min sonic det kostet lige 1000 kr

Hvordan faen kan det blive til 1000 kr. ?

Mads

Fra : MoDeM

Dato : 04-02-02 18:59

Aner det ik det sagde han... hva plejer det da at koste...??

det er første gang jeg bliver stoppet, har lige fået scooteren i onsdags

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 04-02-02 19:48

> det er første gang jeg bliver stoppet, har lige fået scooteren i onsdags

Du er da også for dum hvis du altid kører med gassen i bund...
Men hva fan, gør jeg jo også selv :0)

Fra : MoDeM

Dato : 04-02-02 22:04

Ja det gør jeg jo ligesom heller ik...

Men smuttet lige en genvej 5 - 10 meter hen ad en ensrettet vej med ca. 20
km/t så blev jeg stoppet og så vil de ogs lige måle farten når de nu var i
gang.....

Fra : RpR

Dato : 04-02-02 22:25

> Aner det ik det sagde han... hva plejer det da at koste...??

Du skal nok regne med en bøde omkring de 500,-

T. Hansen's virker ikke særligt godt.
Har haft T. Hansen's og så den de sælger ved West Import, og West's er meget
bedre.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-02-02 22:21

intet kørekort??

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : MoDeM

Dato : 05-02-02 11:22

Jeg er 18, så det er jo ligemeget..

Fra : CellKey.dk

Dato : 05-02-02 00:32

"MoDeM" <morten@funstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Den der fartbegrænsning de har på thansen til 300 kr, er det noget som
> virker...???
Virker meget fint! ingen probs der.

> Blev lige stoppet i dag uden skriverne i min sonic det kostet lige 1000 kr
Surt, er selv blevet "taget" 7 gange :)
skylder dem vist oxo en masse penge. øv.

> Så kunne det jo være meget rat med sådan en lille kontakt, for ellers er
der
> jo ik noget at se på scooteren når det kun er skiverne der er taget....
Det er lækkert nok ja , især hvis det ik er andet end skiverne som er taget
fra den.

Jeg har en begrænser.. kan ik lige finde indlægget om den, men den fungerer
ved hjælp af en magnet. dvs. at der ikke er nogen kontakt på knallert som
politiet kan se.
Når du sætter tænding på knallerten er begrænseren sat til, altså knallerten
kører langsomt..
For at køre hurtigt (uden begrænsning), fører du en lille magnet som sidder
i nøglebundtet, henover et bestemt sted. F.eks. ved siden af tændingslåsen.
Så lyser en diode, som fortæller at der ikke er begrænsning på. fedt nok.
Når panserene så kommer, slukker du bare knallerten, som man altid gør når
man bliver stoppet.. I det øjeblik tændingen bliver slået fra, "nulstiller"
begrænseren, og bliver aktiv igen. Så vil panserene godt høre den på
støttefod, og sætter og tænding på og starter knallerten. Nu er dioden
slukket, og du kører 30km/t. SLUT! :)
prisen er 250kr.!
En anden fordel er at de begrænsere du kan købe hos thansen og andre steder,
kender politiet, så du kan faktisk få 500 eller 300 kr i bøde for at have
sådan en monteret.! (har selv oplevet det hos en kammerat)!
Med den jeg sælger, aner de ik hvad det er, for som det er, ligner det også
noget hjemmelavet elektronik, som de ikke kan se hvad er.. Kunne ligeså godt
være noget til dit lys.! altså, ingen bøde!

Du kan skrive til mig eller ringe på 24667883 hvis du vil høre mere.

Venlig Hilsen
Mads Poulsen.

Fra : Mads Jensen

Dato : 05-02-02 00:57

"CellKey.dk" <ecstacy@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "MoDeM" <morten@funstuff.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan skrive til mig eller ringe på 24667883 hvis du vil høre mere.
>
> Venlig Hilsen
> Mads Poulsen.

Hey, jeg vil gerne lige vide lidt mere omkring de alarmer, er de svære at
montere ?
Kan scooteren tage skade af at køre med den slået til i for lang tid ?
Hvordan kører den, når den er slået til ? Hakker den, når den kommer til 30
?

Mads

Fra : MoDeM

Dato : 05-02-02 12:18

Hej..

Det lyder meget spændende, men er det noget du selv laver eller hva..??

Og virker det nu også som det skal..??

Er det svært at sætte i og hvor skal den monteres..???

Hvor bor du henne i landet..???

Mvh

Morten

Fra : CellKey.dk

Dato : 06-02-02 23:35

"MoDeM" <morten@funstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder meget spændende, men er det noget du selv laver eller hva..??
jep..

> Og virker det nu også som det skal..??
100% selvf. m. garanti!

> Er det svært at sætte i og hvor skal den monteres..???
nææ... ligesom en alm. fartbegr... bare 2 ledninger mere..

> Hvor bor du henne i landet..???
Amager, Dragør

Venlig Hilsen
Mads Poulsen

Fra : Klaus Drachmann

Dato : 07-02-02 10:52

info på den
lyder meget spændende
----------------------------
Klaus Drachmann

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 07-02-02 18:07

> jep..

> 100% selvf. m. garanti!

> nææ... ligesom en alm. fartbegr... bare 2 ledninger mere..

> Amager, Dragør

hvad med at smide den ud på cellkey??
tror godt du kunne tjene slanten!
jeg har ihvertfald overvejet at skulle eje en! er der nogen regulator på
den? altså kan man skifte mellem forskellige "hastigheder"?
--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : MoDeM

Dato : 11-02-02 14:10

Havde du et telefonnummer eller en email man kan kontakte dig på...??

Eller måske ICQ..?

Mvh
Morten
morten@funstuff.dk
ICQ: 37258437

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 05-02-02 14:21

Lige et godt tip. Hvis du har en god samling bøder på eks. 6000.
Så kan du komme i retten og fortælle at du er på bistand og er
meget fattig osv. osv. og så bliver bøden halveret, ret godt...
Har prøvet det 2 gange og mine kameratter gør det også..
Bedst hvis man ik bor hjemme

Fra : LaLLe

Dato : 05-02-02 16:21

> [...]
> meget fattig osv. osv. og så bliver bøden halveret, ret godt...
> Har prøvet det 2 gange og mine kameratter gør det også..
OG så fatter du bare lige hat af bøde regler.
Alle der tjener under ca 9.000 om mdr får bøden halveret når man er over 18.
uner 18 halveres bøden altid !!!!

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 05-02-02 16:23

> OG så fatter du bare lige hat af bøde regler.
> Alle der tjener under ca 9.000 om mdr får bøden halveret når man er over
18.
> uner 18 halveres bøden altid !!!!

Jeg har fået halveret 2 gange joe...
Men min ven der er 19

Fra : MoDeM

Dato : 05-02-02 17:35

Fedt, tjener ingen penge, og går i ik skole mere....

Blev den halveret af sig selv eller ska man oplyse nogle steder at man ik
tjener så mange penge..??

Fra : Neser

Dato : 05-02-02 21:04

> Blev den halveret af sig selv eller ska man oplyse nogle steder at man ik
> tjener så mange penge..??

Mener man skal søge om det, hvis man er over 18, det skulle én af vennerne,
og han skulle medbringe en kopi af den sidste lønseddel han havde fået....

--
- Neser
Neser@neser.dk

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 06-02-02 08:27

> Fedt, tjener ingen penge, og går i ik skole mere....

Det virker ;)
Og så ska du lige huske det lasede tøj

> Blev den halveret af sig selv eller ska man oplyse nogle steder at man ik
> tjener så mange penge..??

Jeg ved det ik, men jeg var i retten med ham...