Max antal modtagere i BCC
Fra : Michael Jakobsen

Dato : 04-02-02 14:07

Er der noget max for hvor mange modtagere der kan indskrives i BCC
feltet i OUTLOOK 2000 ?

/Goose
--
<URL:mailto:webmaster@goose.dk>
<URL:http://www.goose.dk>

Fra : Gevaldi

Dato : 04-02-02 14:31

"Michael Jakobsen" <admin@goose.dk> skrev i en meddelelse news:oq1t5ukcegp8f1tn6bgqkfl4sk4s85eorl@4ax.com...
> Er der noget max for hvor mange modtagere der kan indskrives i BCC
> feltet i OUTLOOK 2000 ?

Sakset fra din site:

"oven i dette vil de nu "pådutte" en reklame -
banner øverst på sitet. Dette kan jeg ikke
acceptere".

"I mellemtiden kan du jo lige bruge 20 sek. på
at klikke på min "klik og vind" banner"

Hvad er det for en dobbeltmoral, du vil ikke
have reklamebannere, men har ingen skrupler
med at bede os andre om at "klikke" på dine:((

/Gevaldi

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 04-02-02 17:04

On Mon, 4 Feb 2002 14:31:16 +0100, "Gevaldi"
<dynamolygte@SPAMhotmail.com> wrote:

>Sakset fra din site:

Undskyld jeg spørger, men har jeg pisset på din sukkermad eller trådt
dig over tæerne ???
Jeg stillede et spørgsmål omkring outlook, hvilket jeg mener er
relevant for denne gruppe, jeg bad ikke om en kritik af mit site, som
der forøvrigt ikke er blevet ændret noget ved siden august måned
2000!!
Hvis du ikke er i stand til at svarer på mit spørgsmål, så lad være.
Get a life

/Goose

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 05-02-02 09:12

> Hvis du ikke er i stand til at svarer på mit spørgsmål, så lad være.
> Get a life

Enig.
Dit spørgsmål er relevant.

Men.
Jeg tror der er mange, der ville være betænkelige ved at udsprede deres
viden og evt. tips/tricks, der *kan* genere en uvist antal større
personer, jf. spam problematikken.

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 05-02-02 10:08

On Tue, 5 Feb 2002 09:11:54 +0100, "Fischer & Døssing"
<ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> wrote:

>Jeg tror der er mange, der ville være betænkelige ved at udsprede deres
>viden og evt. tips/tricks, der *kan* genere en uvist antal større
>personer, jf. spam problematikken.
Det kan du selvfølgelig have ret i, men jeg bruger pt. BCC til
udsendelse af nyhedsbreve, men spørgsmåler om jeg skal overveje at
lave en asp løsning eller ej, derfor ville jeg gerne vide hvad max
antal modtagere var.

/Goose

Fra : Mads Leth

Dato : 05-02-02 13:54

Jeg har fundet dette på nette, dog i en lidt anden sammenhæng, men det
indikerer at det er din internetudbyder der (måske) sætter grænsen:

Warning: To avoid misuse of mail by "Spamming" (sending unsolicited/junk
e-mail) many ISPs, including Netscape Online, limit the number of recipients
a single message may have. It is not customary for the ISP to disclose the
exact maximum figure for similar reasons. Rest assured, however, that most
users will never be affected by this security measure.

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 05-02-02 14:52

On Tue, 5 Feb 2002 13:53:50 +0100, "Mads Leth" <email@email.dk> wrote:

>Jeg har fundet dette på nette, dog i en lidt anden sammenhæng, men det
>indikerer at det er din internetudbyder der (måske) sætter grænsen:
Mange tak, så tager jeg kontakt til min udbyder.

/Goose