carbon lib drag and drop problemer
Fra : Jan Holm

Dato : 04-02-02 14:07

If it ain't broke........ den rammer altid hårdt.

Jeg opdaterede Carbon lib til 1.3.1 da messenger krævede dette. Derefter
kunne jeg ikke dragge og droppe filer/iconer ect. Jeg søgte lidt på nettet
og fandt ud af at det er et problem med den version af carbon lib. Mig ud og
søge igen, så fandt jeg version 1.5 på apples site. Men jeg kan stadig ikke
dragge eller droppe.

Jeg har 8.6

Mvh
Jan Holm

Fra : Jesper

Dato : 04-02-02 15:39

Jan Holm <audio@parkholm.dk> wrote:

> [...]
> søge igen, så fandt jeg version 1.5 på apples site. Men jeg kan stadig ikke

Ofte er det en udvidelseskonflikt der gør at Carbon Lib ikke virker og
drag&drop er ude af funktion. N2MP3 er den hyppigste synder.

Gå ned i Udvidelseskontrol og vælg MacOS 8.6 Komplet og doublér så
sættet. Hvis problemet er løst efter opstart, så har du en
udvidelseskonflikt.

Jesper
--
Jesper.

Fra : Jan Holm

Dato : 05-02-02 17:05

> Ofte er det en udvidelseskonflikt der gør at Carbon Lib ikke virker og
> drag&drop er ude af funktion. N2MP3 er den hyppigste synder.
> Jesper.

Hej Jesper

Tak er kun et fattigt ord !! Havde noget gammelt N2MP3 liggende i
extensions. Fjernede den og vupti, alt kører perfekt.

Tusind tak