Tur til Rom
Fra : Christian Lyng

Dato : 04-02-02 13:14

hejsa,

Jeg har tænk at tage et par dage til ROM i Maj.

1. Hvordan kommer man fra Lufthavnen til Rom (tog)
2. Er der nogle som kan anbefale et hotel.

Christian.

Fra : em

Dato : 04-02-02 15:35

"Christian Lyng" <christian@SPAMchristian-lyng.net> wrote in message
> hejsa,
>
> Jeg har tænk at tage et par dage til ROM i Maj.
>
> 1. Hvordan kommer man fra Lufthavnen til Rom (tog)
Ja
> 2. Er der nogle som kan anbefale et hotel.
Jeg søger, hvilken prisklasse?

> Christian.

Jeg skal der ned senere, og har fundet følgende som udgangspunkt.:
http://www.romaturismo.com/
http://www.sima.dk/italien/
http://www.aerenlund.dk/rom/

Møller

Møller

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-02-02 13:25

"Christian Lyng" <christian@SPAMchristian-lyng.net> skrev i en meddelelse
> hejsa,
>
> Jeg har tænk at tage et par dage til ROM i Maj.
>
> 1. Hvordan kommer man fra Lufthavnen til Rom (tog)

Nu angiver du ikke hvilken lufthavn du mener, men du kan finde oplysninger
om både Fiumicino (Da Vinchi) og Ciampino på følgende adresse:

http://www.adr.it/en/default.html

Her findes oplysninger om alle forbindelser til/fra lufthavnene.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Luigi Donatello Aser~

Dato : 23-02-02 19:06

"Christian Lyng" <christian@SPAMchristian-lyng.net> skrev i meddelandet
> [...]
>
> Jeg har tænk at tage et par dage til ROM i Maj.
>
> 1. Hvordan kommer man fra Lufthavnen til Rom (tog)
> 2. Er der nogle som kan anbefale et hotel.

Is it an apartment okay too?
Wie ist es mit einer Wohnung?

www.scaiecat-spa-gigi.com
www.scaiecat-spa-gigi.com/rom.html