Svejsning i rustfrit stål
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 04-02-02 11:58

Er der nogen der kender nogen der kan gøre mig en tjeneste?
Jeg skal have udført lidt svejsearbejde på min udstødning i rustfrit stål.
Monteringsbeslaget skal svejses på, sammen med nogle små befæstninger til
dækskjoldet (lidt ligesom firkantede møtrikker). Arbejdet skal foregå i
Storkøbenhavn, gerne tirsdag eller onsdag. Alle dele er adskilte og leveres
på en adresse og afhentes igen. Eventuelt fra morgen til aften, eller på et
tidspunkt hvor jeg kan vente på udførelsen. Strækningen mellem Lyngby og
City er mest bekvem for mig, men jeg kan i princippet nå det meste af
HT-området. Materialer og øl/honorar bliver selvfølgelig betalt.

--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 07-02-02 08:55

Så er det lykkedes, på forunderlig vis, helt uden indblanding fra d.f.m...

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-02-02 16:42

"Jørgen Mangor Iversen" <mangor@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det lykkedes, på forunderlig vis, helt uden indblanding fra d.f.m...

DFM strikes again..... eller!?

MVH Mads Stetter (DT125R)

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 08-02-02 09:05