Scalarer 'danser'
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-02-02 10:33

Hej

En gang imellem (jeg ser det vel ca 1 gang om dagen) har mine scalarer
en mærlig opførsel som jeg ikke kan tolke. De står eller svømmer stiller
og dirrer. Det ligner i bedste tegneseriestil at de får elektrochock fra
strøm i hver ende af finnerne.

De gør det primært overfor andre, men ender aldrig i agression - så jeg
tror ikke at det er rivalisering, men synes heller ikke at det ligner
nogen form for kurmageri.

Der er kun scalerer og nogle maller i akvariet.

Nogen ideer?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk (also in english - auch in deutsch)