Ang cykelcomputer med lys
Fra : Sonar

Dato : 04-02-02 10:33

hej alle derude.
Er der nogen af jer som ved om man kan købe en cykelcomputer med indbygget
lys og hvor den kan købes.
De bedste mchilsner Claus HD FXLR

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-02-02 11:00

On Mon, 4 Feb 2002 10:32:46 +0100, "Sonar" <sonar@flskor.svn.dk>
wrote:

>Er der nogen af jer som ved om man kan købe en cykelcomputer med indbygget
>lys og hvor den kan købes.
Cykelcomputer med indbygget lys findes vist ikke, men jeg har set to
forskellige ekstra-lygter specifikt til cykelcomputer, henholdsvis
hos... hmmm... Louis og Polo var det vist. To forskellige typer. Har
selv den ene type, men har ingen cykelcomputer.
Fik stjålet min anden cykelcomputer i efteråret. Alarmen gik kl. halv
5 en morgen, jeg vågnede, og men før jeg nåede at kigge ud af vinduet,
var stodderen væk. En eller anden havde flået cykelcomputeren af, så
ledningen var revet over. Samme procedure som første gang. Sikkert den
samme halvhjerne, for hvem gidder stjæle en cykelcomputer til 200 kr.
Og så uden ledning og magnet...
Så til de af jer der har cykelcomputer: hvis ikke I svejser den fast
så tag den altid med jer.

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-02-02 11:30

> Så til de af jer der har cykelcomputer: hvis ikke I svejser den fast
> så tag den altid med jer.

Yep - jeg er også på den anden efter at have glemt den første på cyklen

--
/Anders Majland

PS Thomas - vil du sælge dit lys ?

Fra : Jakob Barfod

Dato : 04-02-02 19:04

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> --
> /Anders Majland
>
> PS Thomas - vil du sælge dit lys ?

Hovhov! Køb og salg henvises....! Som straf kan du få lov at sælge den
videre til mig!

--
Jakob

Fra : Thomas Makro

Dato : 05-02-02 00:05

On Mon, 4 Feb 2002 19:03:49 +0100, "Jakob Barfod"
<jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote:

>Hovhov! Køb og salg henvises....! Som straf kan du få lov at sælge den
>videre til mig!
LOL
Nu må jeg så skuffe jer begge, den er ikke til salg. Selv om I begge
prøver at lokke mig ud i kriminalitet (til at bryde fundatsen og sælge
her på NGen), så må jeg skuffe jer
Jeg overvejer stadig om jeg vil købe endnu en cykelcomputer (alle gode
gange tre
Når sæsonen har været igang et stykke tid, vil jeg overveje om jeg kan
"undvære" en cykelcomputer. Sååeh måske til sommer...?

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-02-02 22:05

> Hovhov! Køb og salg henvises....! Som straf kan du få lov at sælge den
> videre til mig!
> Jakob

Så må vi hellere købe et par hos Polo - Jeg har længe overvejet det, men da
jeg ikke har manglet andet derfra har jeg ikke villet opre portoen ...

Men måske det er tid til et fælleskøb af småting fra Polo ?

/Anders Majland

Fra : Jakob Barfod

Dato : 06-02-02 13:21

"Anders Majland (Replace DOT with . when replying by email)"

> Så må vi hellere købe et par hos Polo - Jeg har længe overvejet det, men
da
> jeg ikke har manglet andet derfra har jeg ikke villet opre portoen ...

Jeg kan ikke finde den! Har du et link? Jeg mener at have set en 2-3
forskellige modeller af lys til BC800'eren af svingende... kønhed!

--
Jakob

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-02-02 14:59

> Jeg kan ikke finde den! Har du et link? Jeg mener at have set en 2-3
> forskellige modeller af lys til BC800'eren af svingende... kønhed!

60120200630 Tachobeleuchtung New-Art

http://www.polo-motorrad.de/polo-shop/eurobike/eb_content_search_stichW_erg.
php?sessionID=14ae4e310fbda5c0b1943ae883376386@33547097&languageID=1&company
ID=3&countryID=1&wgID=&aogID=&agID=&augID=&productID=&articleID=&labelID=&iS
tart=&referer=eb_content_search_stichW_erg.php&limit2print=20&limitFrom=20&i
TotalRows=37&stichwort=tacho#

Eller søg på sigma på http://www.polo-motorrad.de Jeg har også er par
billeder af thomas's derhjemme ...

/a

Fra : Foobar

Dato : 06-02-02 15:34

> [...]
tart=&referer=eb_content_search_stichW_erg.php&limit2print=20&limitFrom=20&i

Tror det er den værste URL jeg nogensinde har set..!
(Altså blandt "rigtige" URL'er - hvilket ikke inkluderer Lotus Notes's mere
eller mindre arbitrære 576-cifrede!

Claus

Fra : Mads Lund

Dato : 04-02-02 11:26

> Er der nogen af jer som ved om man kan købe en cykelcomputer med indbygget
> lys og hvor den kan købes.

Tjo, men så er de rigtigt dyre (ca 8.000-10.000) se f.eks
http://www.motec.com.au/dash.htm

en bedre ide er, at fiske cykelcomputeren ud af sit lille plastic hus (som
desværre går i stykker ved operationen) og så montere 4 lysdioder i
slidserne i siden af displayet (ala digitale armbåndsure) og lodde ledninger
på kontaktpunkterne og sætte eksterne kontakter på. Hele molevitten
genmonteres i et nydeligt alu hus og sættes på HD'en.

Mads Lund
Ninja9RT, med indbygget BC800 med lys (omend brugen af almindelige
glødepærer sucks, da de overopheder LCD'en om sommeren så displayet bliver
helt sort.

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 04-02-02 14:31

Jeg har fundet en totalt sej cykelcomputer på nettet så her er lige et link.
PANORAM
http://www.bajadesigns.com/p18.html
Mvh Carlo
CBR 900 RR

Fra : Jens Hansen

Dato : 05-02-02 10:22

> [...]
> hej alle derude.
> Er der nogen af jer som ved om man kan købe en cykelcomputer med indbygget

Øhh er jeg havnet i en forkert gruppe Cykelcomputer ????
Dem jeg har set går "kun" til 99 km/t
og så kan det ikke bruges.
Eller findes der nogle det kan vise 3 tal (f.eks 199 eller 299)

Hilsen Jens Hansen
Der måske godt kan se det smarte i en "cikelkomputter"

Fra : Jakob Barfod

Dato : 05-02-02 11:41

"Jens Hansen" <Jens.hansen@infocare-denmaek.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dem jeg har set går "kun" til 99 km/t
> og så kan det ikke bruges.
> Eller findes der nogle det kan vise 3 tal (f.eks 199 eller 299)

Jep, en kendt model her i gruppen er fx en Sigma BC 800, som går til 299
km/t (eller faktisk til 299 miles/h, hvis man er god til hovedregning). Du
kan læse lidt om den på: http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=8.

--
Jakob