Andet multimedie
bentjuul 3670
Gammel Paint Shop Pro på dansk?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-02-02 08:32

Hvilken version af Paint Shop Pro var det der fandtes på dansk i sin
tid og hvor kan det eventuelt downloades? Kan det stadig registreres
som shareware? Hvis det ikke kan registreres, kan jeg jo lige så godt
svine mig til og spørge, om der er nogen der har et serienummer til
den også

Jeg skal hjælpe en ældre bekendt med at finde et
billedbehandlingsprogram på dansk. Det må gerne være primitivt, men
skal kunne beskære billeder og selvfølge også gerne indeholde
justering af lys og kontrast - mere får han vist ikke brug for

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Else-Marie Jeppesen

Dato : 04-02-02 10:23

kurt@towle.dk writes:
>Hvilken version af Paint Shop Pro var det der fandtes på dansk i sin
>tid

PSP har aldrig været på dansk. Desværre.

>Jeg skal hjælpe en ældre bekendt med at finde et
>billedbehandlingsprogram på dansk.

http://www.irfanview.com/
Kan du finde et ganske fremragende freewareprogram, der hedder "irfanview".
Det kan stort set alt og der findes et dansk sprogmodul.
Hilsen emj