Hvis det skulle have interesse for nogen -~
Fra : Bo S.

Dato : 04-02-02 00:30

Som jeg lige skrev, skal jeg anskaffe mig en VTR'er. I den forbindelse skal
jeg af med min Golf GTD* og have mig et vrag i 1000 krs klassen (Eneste
krav: Vinduesviskerne skal virke ;)

Da jeg igår var ude på Dansk Automobil Børs i Sydhavnen, stod der noget der
lignede en R1'er, som skal på auktion d. 12. februar. Der manglede hele
kåben, instrumenter og lygter og udstødningen var ridset. (Kåben lå i flere
stykker i et par brune "skraldemandsposer")
Sælger er Rigspolitichefen. (hmmm) Kan det passe, der stod årgang 2000. Jeg
er ikke sikker.
Men bortset fra det, så den ud til at være pæn og ny og der stod ikke noget
om, at der ikke var betalt afgift. Priserne plejer at være absolut rimelige
derinde.

http://www.dab-bilauktion.dk/ På denne adresse kan man se auktionskataloget
ved klik på "Salgskatalog".

mvh Bo

* '86 - 181000 km - 0 rust - 23km/l - 5d - det' en tysker! - KUN 42.500,-