Hot 50 Fjederstyr
Fra : Occisor

Dato : 03-02-02 20:52

Jeg har lige taget begrænsningerne på min Hot50, men jeg er ikke blevet
helt færdig for alle mine kammy'er havde fortalt mig at, jeg bare skulle
bestille et fjederstyr til en Big Max, men det fik jeg ikke noget ud af
.. For det jeg fik fra THansen var lige præcis 30 mm og det er jo ikke
kortere en det der oprindeligt sidder i scooteren =(. Så det jeg gerne
vil vide er: Hvor man får fat i et kortere fjederstyr (online helst)...
Forhånd thx

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-02-02 21:09

"Occisor" <math.niel@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kortere en det der oprindeligt sidder i scooteren =(. Så det jeg gerne
> vil vide er: Hvor man får fat i et kortere fjederstyr (online helst)...

Så må Thansen havde sendt dig et forkert, da det til en Big Max er væsentlig
kortet end til en
Hot 50! Du kan jo evt. finde en der har et til en Big Max, måle op og save
af det orginale. Sørg nu bare
for at det er HELT plant ! Ellers dur det ikke !

Hilsen Thomas

Fra : Occisor

Dato : 03-02-02 21:07

Det skal lige siges at jeg bestilte det uoriginale fjederstyr... hvis
jeg nu bestiller et originalt fjederstyr virker det så?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-02-02 22:04

> Det skal lige siges at jeg bestilte det uoriginale fjederstyr... hvis
> jeg nu bestiller et originalt fjederstyr virker det så?

Det burde jo passe til modellen alligevel, ikke? Tag kontakt til Thansen.
En anden gang, så tror jeg bedre det kan betale sig at henvende sig hos den
lokale forhandler
for smådele som sådan en til en lille 100mand

/Thomas

Fra : Morten Lehmann Jense~

Dato : 03-02-02 23:26

Hvor gammel er din Hot? Er den købt inden for 2 år, så er den nemli født
uden den begrænsning. For de fjederstyr du får fra T-Hansen til Big Max
plejer at passe.

Fra : Klaus G.

Dato : 07-02-02 19:17

> [...]
> kortere en det der oprindeligt sidder i scooteren =(. Så det jeg gerne
> vil vide er: Hvor man får fat i et kortere fjederstyr (online helst)...
TAg din kobling ud, pres den så sammen og se om remmen kan gå helt i bund,
kan den det, skal du ikke ha en ny.

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com