Onani
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 03-02-02 20:33

JEg er en dreng på 13 år som onanere tit, og jeg savner noget andet/nyt jeg
vil have noget mere frækt det er ligesom ikke nok. er der nogen som vil
hjælpe skriv en mail

mick_superaab@hotmail.com

Fra : Ben Dover

Dato : 03-02-02 23:44

"Mick Lyngø Larsen" <mick_superaab@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> JEg er en dreng på 13 år som onanere tit, og jeg savner noget andet/nyt
jeg
> vil have noget mere frækt det er ligesom ikke nok. er der nogen som vil
> hjælpe skriv en mail

Hvad så venner, skal vi give ham en HÅND:)

Fra : runar

Dato : 04-02-02 00:02

Fra : Henning

Dato : 04-02-02 10:45

"Ben Dover" <alkamyst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mick Lyngø Larsen" <mick_superaab@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad så venner, skal vi give ham en HÅND:)

Er du pædofil?
Eller har du selv skrevet MLL`s indlæg,
for at kunne fyre en dum vits af?

MVH
Henning

Ps. imo virker indlægget fra MLL ikke som
skrevet af en 13 årig

Fra : Jens B.

Dato : 05-02-02 23:51

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
[klip]
> Ps. imo virker indlægget fra MLL ikke som
> skrevet af en 13 årig

Næ, hvis han er 13, så er jeg det også

--
-Jens B.

Fra : Sophie Lee

Dato : 04-02-02 00:29

Mick Lyngø Larsen <mick_superaab@hotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg
> vil have noget mere frækt det er ligesom ikke nok. er der nogen som vil

Køb et pornoblad?

Fra : Anders Nielsen

Dato : 05-02-02 21:43

http://www.jackinworld.com/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-02-02 03:57

> [...]
jeg
> vil have noget mere frækt det er ligesom ikke nok. er der nogen som vil

Du har internet? (Nu skriver du forhåbentlig ikke fra skolebibliotekets
computer!) ;-D

Jeg smider lige hurtigt tre af mine bedste links med kategorier, du kan
efterprøve..Og så kan du sådan set selv vælge:

www.call-kelly.com,
www.boook-mark.net
og
www.dailytreats.com

Hyg dig!

Anders Peter Johnsen

Fra : olfert25

Dato : 12-02-02 14:01

"Mick Lyngø Larsen" skrev d. 03-02-02 20:33 dette indlæg :
> [...]
andet/nyt jeg
> vil have noget mere frækt det er ligesom ikke nok. er der nogen som

Hvad med at prøve og onanere mens du er i bad, det forøger nydelsen og
endnu bedre ville det være hvis du havde en til at give dig en hånd.

Prøv dig frem!

Olfert 25

http://www.kandu.dk/