Internet fil
Fra : Splatman

Dato : 03-02-02 18:46

Dav!...

Jeg har en fil på flg. adresse: 'www.splatnation.dk/fil.txt' (kun et eks) og
den vil jeg gerne kunne hente ind i en memo i mit program... jeg har prøvet
med memo1.loadfromfile('www....') men den virker ik!... nogle der kan
hjælpe???

På forhånd tak...

C'Ya...

-Splatman
->Stay tuned for my upcomming site SplatNation<-

- It's just as hard to get a Windows machine running perfect as getting the
perfect woman... - i'm the dude that did say that!... yeah believe me...
Splatman!...

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 05-02-02 08:55

"Splatman" <the_splatman@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> den vil jeg gerne kunne hente ind i en memo i mit program... jeg har

Hvilken version af delphi/pascal bruger du?

I Delphi 4 (muligvis kun Client/Server) har du komponenten NMHTTP som vil
dække dit umidlbare behov...Du kan kikke lidt på den medfølgende hjælp,
ellers må du jo spørge her igen

MVH
Thomas

Fra : Splatman

Dato : 05-02-02 19:38

Delphi 6...

Jeg havde engang en function som loadede teksten ind i en buffer eller sådan
noget!

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 06-02-02 08:37

> Delphi 6...
>
> Jeg havde engang en function som loadede teksten ind i en buffer eller
sådan
> noget!

Direkte fra nettet? tror du ikke du brugte en af de medfølgende komponenter
til delphi?

MVH
Thomas

Fra : Splatman