Oprettelse af Ltd.?
Fra : Johan

Dato : 03-02-02 17:11

Hej

Nogle ved hvor man kan få hjælp til at oprette Ltd. selskaber?

mvh

Johan

Fra : provo

Dato : 09-02-02 12:47

Det skal foretages i England af http://www.companieshouse.gov.uk

http://www.kandu.dk/

Fra : Gert Ditlevsen

Dato : 29-04-02 09:21

"Johan" <tcr480@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogle ved hvor man kan få hjælp til at oprette Ltd. selskaber?
Hvad er fidusen i at oprette et Ltd i stedet for et Aps ?
- udover det ene er i UK

Fra : Anders Mork

Dato : 30-04-02 14:28

> Hvad er fidusen i at oprette et Ltd i stedet for et Aps ?
> - udover det ene er i UK

Et Ltd. koster ikke nær så meget at oprette og har ikke samme kapitalkrav,
men jeg mener der var en sag om det på et tidspunkt og det danske erhvervs-
og selskabsregister kan vist godt stille sig på tværs og forlange at Ltd.
selskaber med adresse i DK opfylder mindstekravene for danske Aps.

Så umiddelbart er det ikke en voldsomt god ide. Desuden skal man jo så
aflægge regnskab i England efter engelske regler og derfor typisk alliere
sig med en engelsk revisor, hvilket ikke nødvendigvis er billigere end en
dansk.

../Anders