13
Fra : futte

Dato : 03-02-02 15:49

Jeg mødte 13 på 66km. Hvor mangemødte du ?.
Og turen ?. Ingen nærmere beskrivelse, det skal opleves.

/ Jørgen
Honda CB550F, den fine årgang 1976

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 03-02-02 17:07

"futte" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message
> Jeg mødte 13 på 66km. Hvor mangemødte du ?.
> Og turen ?. Ingen nærmere beskrivelse, det skal opleves.
>
> / Jørgen
> Honda CB550F, den fine årgang 1976

2 på 5km

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-02 19:48

I et anfald af ekstremt overmod skrev Henrik B. Larsen:

> 2 på 5km

Æv, 0 på 80 km :-/ Til var der da nogle bilister der hilste ...sikkert
nogle sommer-mc'ister Skægt nok egentlig

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Birger Poulsen

Dato : 03-02-02 21:14

Birger
SV

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-02-02 11:12

6 på under 500 meter på turen mellem komunehospitalet og nørreport

men i følge murphys lov så vil frosten først sætte ind 28 feb. hvor der vil
blive smidt salt i store mængder samtidig med at sneen vil vælte ned.....nå
men nu er der ikke så lang tid som der har været

Lasse
som har booket 4 uger her til sommer til alpekørsel
og nu er der kun 26 dage til mille