problem mht. menu applet
Fra : ramius

Dato : 03-02-02 15:36

Hej NG

Jeg er igang med at lave en menu, den skulle gerne fungere sådan at man
lægger appletten ind i en frame i sin html kode og når så man klikker på et
menu punkt åbnes den html side som menupunktet henviser til i en frame på
siden der hedder "main".

jeg har prøvet at benytte mig af "AppletContext.showDocument(URL url, String
target);"
Ok, mit problem går ud på at når man trykker på menupunktet så åbnes URL'en,
men den åbnes ikke i den frame der hedder main, istedet så åbnes den bare i
samme vindue og "overskriver" den side med menuen. Det virker på mig som om
den sidste parameter bliver overset.

Er der nogen der har erfaring med brugen af showDocument eller måske har en
alternativ måde at åbne hjemmesider via java?

mvh
Henrik