Pascal vs. Kitts
Fra : PHK

Dato : 03-02-02 14:37

Se Englands svar på Pascal, Andrew Kitts

http://www.baddriving.com

Tryk på Sky News Video nederst på siden.

--
_
|_|

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-02-02 15:14

> Se Englands svar på Pascal, Andrew Kitts
> http://www.baddriving.com
> Tryk på Sky News Video nederst på siden.

Øhh, hvor?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : PHK

Dato : 03-02-02 15:52

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh, hvor?

Ups ... øhh, under bikes, selvfølgelig, hvor ellers?? ;)))))))

--
_
|_|

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 15:18

> http://www.baddriving.com
>
> Tryk på Sky News Video nederst på siden.

efter at have set halvdelen af klippet går videobilledet i stå og
viser kun hvert 10 sek. men lyden er ok. øv øv
kan man ikke downloade den på en måde?
hvis jeg "gem destination som..." så gemmer jeg kun linket.
mvh
bo thomsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-02-02 16:02

> efter at have set halvdelen af klippet går videobilledet i stå og
> viser kun hvert 10 sek. men lyden er ok. øv øv
> kan man ikke downloade den på en måde?
> hvis jeg "gem destination som..." så gemmer jeg kun linket.

De viser en række stil-billeder ca. halvvejs (ulykken). Jeg tror selve
linket er ok.

Mvh Thomas

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 03-02-02 17:19

her virker det fint

JD

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 18:01

> De viser en række stil-billeder ca. halvvejs (ulykken). Jeg tror selve
> linket er ok.
øv jeg troede lige der var nogle fede stunts, men det var sku da nogle
riski'e overhalinger han tog.
bo thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-02 17:49

Æv æv æv. Jeg kan ikke komme ind på den side - har forsøgt over flere dage
nu. Er der nogen der har klippet liggende på en FTP - eller lign. som lige
kan smide et link ud.

I am dieng to see it!

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Michael K.S.

Dato : 07-02-02 20:58

On Thu, 7 Feb 2002 17:48:44 +0100, "Allan Rasmussen" <jawa350 AT
hotmail.com> wrote:

>Æv æv æv. Jeg kan ikke komme ind på den side - har forsøgt over flere dage
>nu. Er der nogen der har klippet liggende på en FTP - eller lign. som lige
>kan smide et link ud.

ftp://public:public@213.237.66.161/Andrew_Kitts.asf

(2.13 MB)

Du har indtil midnat...

-M

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-02 22:53

> ftp://public:public@213.237.66.161/Andrew_Kitts.asf
>
> (2.13 MB)
>
> Du har indtil midnat...

F***ck mand - til midnat - godt jeg lige nåede at tjekke ind engang...
Tak for det

Allan Rasmussen
Motorcyklist

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-02-02 16:51

> efter at have set halvdelen af klippet går videobilledet i stå og
> viser kun hvert 10 sek. men lyden er ok. øv øv
> kan man ikke downloade den på en måde?

Jo, hent denne her:
http://www.lemuria.org/mirrors/asfrecorder/asfrecorder.zip

Kopier linket og sæt det ind i programmet (Open URL), og den downloder
asf'en.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-02-02 22:24

On Sun, 3 Feb 2002 14:36:59 +0100, "PHK" <phk@esenet.dk> wrote:

>http://www.baddriving.com
Det er da godt nok en negativ og sammenbidt fyr der har lavet den
side...

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-02-02 22:34

> Det er da godt nok en negativ og sammenbidt fyr der har lavet den
> side...

Ja. Og især de der børn på bakken med knallerter ser meget farlig ud :) De
må i tugthusforvaring.

Thomas

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 23:32

> Ja. Og især de der børn på bakken med knallerter ser meget farlig ud :) De
> må i tugthusforvaring.
ja, bestemt. specielt også den mc der overhaler efter et vejbump fyyyha
han burde spærres inde på den lukkede, i spændetrøje og knebel for munden.
bo thomsen

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 04-02-02 01:18

Bo Thomsen <bbt@ishoejby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3kdrv$cms$1@sunsite.dk...
> ja, bestemt. specielt også den mc der overhaler efter et vejbump fyyyha
> han burde spærres inde på den lukkede, i spændetrøje og knebel for munden.
> bo thomsen

LOL!!!!!

Manden bag den side, klarede vist ikke optagelsesprøven til politiet
Han ligger jo og køre rundt, med det formål at filme folk, der som
mercedesen skifter bane uden at bruge 1km. til det. (pisse kriminelt!!)

Jeg ville vædde en dobbelt whopper chesse, på at han er godt kendt hos
politiet, for at melde alle der cykler uden lys!

Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca**